👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Для створення повідомлення про виплату коштів застрахованим особам необхідно дочекатися зміни статусу заяви-розрахунку на «оплачено».
Зміна статусу заяви-розрахунку залежить від завантаження банківських виписок у програмне забезпечення ПФУ. Цей процес відбувається централізовано в Києві та може тривати до тижня через велике навантаження на сервер та формування черг при обробці даних.
Якщо протягом тижня статус заяви-розрахунку не змінюється, це може свідчити про технічний збій у системі. У такому випадку рекомендується повідомити ПФУ про наявну помилку. Як альтернативний варіант, можна подати повідомлення про виплату коштів у паперовому вигляді безпосередньо до сервісного центру ПФУ.
Повідомлення про виплату коштів необхідно подати до ПФУ протягом місяця з дня виплати лікарняних працівнику (п. 10 Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою ФСС від 19.07.2018 №12).
Тому важливо відслідковувати статус заяви-розрахунку та вчасно реагувати на можливі технічні проблеми, щоб дотриматися встановленого терміну подання повідомлення.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал» або «Преміум».
Джерело: 7eminar