👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Навіть якщо ви вже отримуєте ППР в електронному кабінеті, рекомендуємо подати повідомлення про бажання листування з контролюючим органом. Це важливо, оскільки без такої згоди податкова служба має право надсилати вам офіційні листи та документи поштою.
Відповідно до п. 42.4 ПКУ, платники податків, які подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію в електронному кабінеті, можуть здійснювати листування з контролюючими органами в електронній формі. Для цього необхідно дотримуватися вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Варто зазначити, що для фінансових агентів електронне листування з контролюючим органом є обов'язковим у випадках, визначених Податковим кодексом. Для інших платників податків подання заяви про бажання отримувати документи через електронний кабінет є добровільним, але рекомендованим.
Після подання такої заяви, контролюючий орган здійснюватиме листування з вами виключно в електронній формі. Документи надсилатимуться в електронний кабінет з одночасним надісланням на вашу електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надіслання.
Документ, надісланий контролюючим органом в електронний кабінет, вважається врученим платнику податків, якщо він сформований з дотриманням вимог законодавства та є доступним в електронному кабінеті. Це значно спрощує комунікацію з податковою службою та забезпечує оперативне отримання важливих документів.
Якщо ж платник податків не подав заяву про бажання отримувати документи через електронний кабінет, листування здійснюється шляхом надсилання за адресою платника податків рекомендованого листа з повідомленням про вручення або шляхом особистого вручення платнику податків чи його представнику, як це передбачено п. 42.5 ПКУ.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Статті на тему:
Як реагувати на запити ДПС про надання інформації
Запити від податківців: як реагувати та чи відповідати
Сервіс «Моніторинг перевірок»! Цей універсальний помічник допоможе знайти ваше підприємство в реєстрах запланованих перевірок у 2025 році не лише ДПС (з урахуванням останніх змін), ПФУ та інших держорганів у форматі комплексної перевірки, а й у графіках/планах ТЦК та СП. Спробуйте вже зараз!