Як перевірити статус звернення?
- Роботодавець – у кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду, в розділі «Відомості про трудові відносини».
- Застрахована особа – в особистому кабінеті на вебпорталі у розділі «Мої звернення».
Можливі статуси звернення:
- «Виконано» – звернення успішно опрацьовано, дані актуалізовано.
- «Скасовано виконання» – виявлено помилки, звернення не опрацьовано (причина зазначається в полі «Повідомлення»).
- Інші статуси – звернення ще в роботі.
Типові причини скасування:
- Порушення вимог до сканкопій документів: не належать заявнику; чорно-білі або не з оригіналу; погана якість (обрізані дати, записи); відсутня титульна сторінка; порушена хронологія.
- Порушення правил оформлення трудової книжки: відсутній підпис власника чи печатка; немає запису про зміну ПІБ.
- Помилки у формі звернення.
Для виправлення недоліків потрібно створити нове звернення на вебпорталі Пенсійного фонду України та додати виправлені сканкопії документів. За потреби працівник може додатково надати документи:
- довідки,
- витяги з наказів,
- особові рахунки,
- відомості про зарплату,
- тощо («Порядок підтвердження наявного стажу роботи для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній», затверджений постановою КМУ від 12.08.1993 №637).
Нагадуємо, що завершення терміну оцифрування трудових книжок залишилось менше року, тому важливо не зволікати з поданням сканкопій до Пенсійного фонду.
Джерело: ПФУ
Статті на тему: