Очистити фільтр
Інвентаризація: від загальних положень до практичних ситуацій, – гайд від редакції 7eminar
Інвентаризація – це ключовий інструмент для підтвердження достовірності бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Зазвичай річна інвентаризація проводиться з 1 жовтня по 31 грудня, і для підприємств важливо знати порядок її організації, оформлення результатів та нюанси окремих випадків. У цій публікації ми зібрали для вас велику підбірку від редакції – правила, зразки документів та практичні поради для проведення інвентаризації

Сьогодні
03 жовтня
Річна інвентаризація – 2025: з 1 жовтня по 31 грудня
Інвентаризація – ключовий інструмент контролю за фактичною наявністю майна та достовірністю бухгалтерського обліку. Вона забезпечує точність фінансової звітності та допомагає уникнути штрафів за порушення законодавства. Зазвичай інвентаризація проводиться з 1 жовтня по 31 грудня. Строк для проведення інвентаризації – 3 місяці до дати річного балансу

02 жовтня
Інвентаризація-2025: ТОП-7 питань із сервісу «Особистий консультант»
Чи може директор одноосібно проводити інвентаризацію? Як оприбуткувати надлишки, виявлені під час інвентаризації? Як провести інвентаризацію, коли майно на окупованій території? Коли змінювати голову інвентаризаційної комісії? Відповіді – у публікації

30 вересня
Інвентаризація дебіторської і кредиторської заборгованості
Перед складанням річної фінансової звітності маємо провести інвентаризацію. Зокрема, треба перевірити дебіторську та кредиторську заборгованості. Тож розглянемо, який алгоритм проведення такої інвентаризації, як оформити та відобразити в обліку її результати

24 вересня
Чи можна робити річну інвентаризацію у січні 2026 року
ТОВ щороку проводить річну інвентаризацію і остання була у грудні 2024 р. Але ТОВ хоче перейти на проведення інвентаризації у січні за минулий фінрік. Чи може ТОВ провести річну інвентаризацію у січні 2026 року (за 2025 рік)?

05 вересня
03 вересня
Облік шин на підприємстві: від придбання до списання
Для бухгалтера важливо розуміти особливості обліку шин, які належать до запасних частин. Але у порівнянні з іншими ТМЦ, облік автомобільних шин має свої нюанси через специфічні регламентовані норми їх використання та списання. Та навіть і після списання ці активи завдають клопоту – бо є відходами, які потребують утилізації. Про облік придбання і списання автошин говоримо у статті

28 серпня
Інвентаризація на вимогу податкової: покроковий алгоритм для бізнесу
Під час податкової перевірки контролери можуть зажадати провести інвентаризацію майна підприємства. Які права мають податківці, а які обов'язки покладені на платника? Розбираємо процедурні нюанси, строки проведення та можливі наслідки невиконання вимог контролерів

02 травня
12 листопада 2024 р.
Інвентаризація ПММ на АЗС і не тільки
Чи тільки АЗС зобов'язані проводити інвентаризацію паливно-мастильних матеріалів (ПММ)? Як часто проводити інвентаризацію палива на підприємстві? Яка відповідальність за непроведення інвентаризації пального? Відповіді на ці питання знайдете у нашій статті
