Очистити фільтр
Сьогодні
Інвентаризація дебіторської і кредиторської заборгованості
Перед складанням річної фінансової звітності маємо провести інвентаризацію. Зокрема, треба перевірити дебіторську та кредиторську заборгованості. Тож розглянемо, який алгоритм проведення такої інвентаризації, як оформити та відобразити в обліку її результати

06 листопада
Особливості інвентаризації основних засобів при дистанційній роботі
Компанія (облік за МСФО) проводить щорічну інвентаризацію на підприємстві. В компанії працюють гіг-контрактники, у яких робоче обладнання знаходиться за місцем надання ними послуг, та штатні працівники, їх робоче обладнання також частково за місцем виконання ними посадових обов’язків (оформлено наказ про дистанційну роботу), вдома, частково в офісі. Більшість працівників знаходиться за межами Києва. Як проводити і документально оформлювати в такому випадку інвентаризацію ОЗ

04 листопада
Інвентаризація: від загальних положень до практичних ситуацій, – гайд від редакції 7eminar
Інвентаризація – це ключовий інструмент для підтвердження достовірності бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Зазвичай річна інвентаризація проводиться з 1 жовтня по 31 грудня, і для підприємств важливо знати порядок її організації, оформлення результатів та нюанси окремих випадків. У цій публікації ми зібрали для вас велику підбірку від редакції – правила, зразки документів та практичні поради для проведення інвентаризації

17 жовтня
Інвентаризація–2025: покроковий гід під час воєнного стану
Річна інвентаризація – це не просто формальність, а ключовий інструмент захисту активів у воєнний час. Як не припуститися помилок, що можуть спотворити фінансову звітність? Які ключові кроки потрібно здійснити, щоб пройти перевірку без ризиків навіть у разі втрати документів чи доступу до майна? Розбираємо всі нюанси – від наказу до затвердження результатів

08 жовтня
07 жовтня
Інвентаризація ПММ на АЗС і не тільки
Чи тільки АЗС зобов'язані проводити інвентаризацію паливно-мастильних матеріалів (ПММ)? Як часто проводити інвентаризацію палива на підприємстві? Яка відповідальність за непроведення інвентаризації пального? Відповіді на ці питання знайдете у нашій статті

06 жовтня
Річна інвентаризація активів та зобов’язань: як правильно скласти наказ
Відповідно до наказу №879, на підприємстві з 01 жовтня розпочалась інвентаризація перед складанням річної фінансової звітності. У наказі зазначено, що інвентаризація основних засобів і дебіторської заборгованості проводиться станом на 01.10.2025, а грошових коштів – на 01.11.2025. Чи правильно вказано дати, на які потрібно провести інвентаризацію?

03 жовтня
Річна інвентаризація – 2025: з 1 жовтня по 31 грудня
Інвентаризація – ключовий інструмент контролю за фактичною наявністю майна та достовірністю бухгалтерського обліку. Вона забезпечує точність фінансової звітності та допомагає уникнути штрафів за порушення законодавства. Зазвичай інвентаризація проводиться з 1 жовтня по 31 грудня. Строк для проведення інвентаризації – 3 місяці до дати річного балансу

02 жовтня
Інвентаризація-2025: ТОП-7 питань із сервісу «Особистий консультант»
Чи може директор одноосібно проводити інвентаризацію? Як оприбуткувати надлишки, виявлені під час інвентаризації? Як провести інвентаризацію, коли майно на окупованій території? Коли змінювати голову інвентаризаційної комісії? Відповіді – у публікації

24 вересня
Чи можна робити річну інвентаризацію у січні 2026 року
ТОВ щороку проводить річну інвентаризацію і остання була у грудні 2024 р. Але ТОВ хоче перейти на проведення інвентаризації у січні за минулий фінрік. Чи може ТОВ провести річну інвентаризацію у січні 2026 року (за 2025 рік)?

05 вересня
28 серпня
Інвентаризація на вимогу податкової: покроковий алгоритм для бізнесу
Під час податкової перевірки контролери можуть зажадати провести інвентаризацію майна підприємства. Які права мають податківці, а які обов'язки покладені на платника? Розбираємо процедурні нюанси, строки проведення та можливі наслідки невиконання вимог контролерів






