Чи можуть аутсорсингові бухгалтери бути частиною інвентаризаційної комісії на підприємстві

Хочемо проводити річну інвентаризацію. ТОВ має лише директора. Але має договір із консалтинговою фірмою, яка надає послуги бухобліку. Чи можуть працівники консалтингової фірми бути у складі інвентаризаційної комісії, та як це оформити?

3

12


👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Працівники консалтингової фірми, яка веде бухгалтерський облік підприємства, можуть бути включені до складу інвентаризаційної комісії.


Відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 №879, для проведення інвентаризації на підприємстві керівник створює інвентаризаційну комісію своїм розпорядчим документом. До складу комісії можуть входити представники апарату управління підприємства, бухгалтерської служби, а також представники аудиторської фірми чи суб’єкта підприємницької діяльності, які здійснюють ведення бухгалтерського обліку на договірних засадах.


У випадках, коли бухгалтерський облік ведеться безпосередньо керівником підприємства, інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства самостійно. Якщо ж облік веде консалтингова фірма, її працівники можуть бути залучені до складу комісії за погодженням з керівником цієї фірми.


Для оформлення залучення працівників консалтингової фірми до інвентаризаційної комісії необхідно видати відповідний наказ. У наказі слід зазначити склад комісії, включаючи працівників консалтингової фірми, та визначити їхні функції під час проведення інвентаризації. Також важливо узгодити це питання з керівником консалтингової фірми.


У разі, якщо в штаті підприємства є лише один працівник (керівник), він може самостійно затвердити склад інвентаризаційної комісії з однієї особи – себе. Це підтверджується роз’ясненнями Мінфіну (лист від 27.05.2014 №31-08410-07-29/12918).


Таким чином, залучення працівників консалтингової фірми до інвентаризаційної комісії є правомірним та регламентується чинним законодавством.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar


Читайте більше:


Інвентаризація: як організувати та провести

Наказ про проведення щорічної інвентаризації

Інвентаризація-2025: ТОП-7 питань із сервісу «Особистий консультант»

Інвентаризація: від загальних положень до практичних ситуацій, – гайд від редакції 7eminar

Шукаєте надійний спосіб врегулювати всі аспекти інвентаризації на підприємстві? Конструктор «Положення про інвентаризацію» дозволяє за кілька хвилин підготувати документ, що визначає порядок перевірки активів і зобов'язань, роботу інвентаризаційної комісії, оформлення результатів та врегулювання розбіжностей. Налаштуйте лише необхідні розділи, внесіть реквізити підприємства та миттєво завантажуйте готове Положення у Word чи PDF

3

12

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі
0/700

Коментарів поки немає

Почніть розмову…

7

41

18

8

16

18

8405

2170

168

67

37

25

524

39

56

84

72

35

2680