
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Працівники консалтингової фірми, яка веде бухгалтерський облік підприємства, можуть бути включені до складу інвентаризаційної комісії.
Відповідно до Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 №879, для проведення інвентаризації на підприємстві керівник створює інвентаризаційну комісію своїм розпорядчим документом. До складу комісії можуть входити представники апарату управління підприємства, бухгалтерської служби, а також представники аудиторської фірми чи суб’єкта підприємницької діяльності, які здійснюють ведення бухгалтерського обліку на договірних засадах.
У випадках, коли бухгалтерський облік ведеться безпосередньо керівником підприємства, інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства самостійно. Якщо ж облік веде консалтингова фірма, її працівники можуть бути залучені до складу комісії за погодженням з керівником цієї фірми.
Для оформлення залучення працівників консалтингової фірми до інвентаризаційної комісії необхідно видати відповідний наказ. У наказі слід зазначити склад комісії, включаючи працівників консалтингової фірми, та визначити їхні функції під час проведення інвентаризації. Також важливо узгодити це питання з керівником консалтингової фірми.
У разі, якщо в штаті підприємства є лише один працівник (керівник), він може самостійно затвердити склад інвентаризаційної комісії з однієї особи – себе. Це підтверджується роз’ясненнями Мінфіну (лист від 27.05.2014 №31-08410-07-29/12918).
Таким чином, залучення працівників консалтингової фірми до інвентаризаційної комісії є правомірним та регламентується чинним законодавством.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Інвентаризація: як організувати та провести
Наказ про проведення щорічної інвентаризації
Інвентаризація-2025: ТОП-7 питань із сервісу «Особистий консультант»
Інвентаризація: від загальних положень до практичних ситуацій, – гайд від редакції 7eminar
Шукаєте надійний спосіб врегулювати всі аспекти інвентаризації на підприємстві? Конструктор «Положення про інвентаризацію» дозволяє за кілька хвилин підготувати документ, що визначає порядок перевірки активів і зобов'язань, роботу інвентаризаційної комісії, оформлення результатів та врегулювання розбіжностей. Налаштуйте лише необхідні розділи, внесіть реквізити підприємства та миттєво завантажуйте готове Положення у Word чи PDF




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…