Очистити фільтр
Вчора
05 грудня
04 грудня
Згода на передачу інформації контрагенту діє до моменту припинення такої Згоди платником, який її надав
Фізичні особи мають можливість надати (припинити дію) Згоду у режимі «Згода» меню «Налаштування» приватної частини Електронного кабінету. Згода діє до моменту припинення такої Згоди платником, який її надав

02 грудня
Як отримати КЕП від ДПС за допомогою функції «Шеринг» від Дії
Технологія «Шерінг» у застосунку «Дія» дозволяє швидко та безпечно передати дані електронних документів для ідентифікації особи. Тепер отримати електронні довірчі послуги від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС можна без паперових документів – достатньо смартфона та кількох кліків у «Дії»

Листування з ДПС: як працює сервіс
Функціонал меню «Листування з ДПС» в Електронному кабінеті дозволяє платникам податків швидко та офіційно звертатися до податкових органів у цифровому форматі. Система передбачає зручне заповнення обов’язкових реквізитів, завантаження додатків і можливість зберігати чернетки перед відправленням. Після подання листа користувач оперативно отримує повідомлення про його реєстрацію, а всі вхідні та вихідні документи доступні для перегляду в особистому кабінеті

Електронний суд не працюватиме 2 та 3 грудня: які сервіси будуть недоступні
У судовій системі тимчасово можливі перебої через позапланові технічні роботи, заплановані на 2–3 грудня 2025 року. Користувачі можуть зіткнутися з обмеженням доступу до ключових онлайн-сервісів, зокрема ЄДРСР та «Електронного суду»

Як подати заяву про неможливість виконання податкового обов’язку, якщо файл більший за 5 МБ
ДПС нагадує: якщо pdf-файл із заявою та підтвердними документами перевищує ліміт у 5 МБ, його можна надіслати через Електронний кабінет частинами в один проміжок часу – із зазначенням реквізитів основної заяви

01 грудня
Як перевірити чинність КЕП
Для забезпечення юридичної значущості електронних документів критично важливим є своєчасна перевірка статусу кваліфікованого електронного підпису чи печатки (КЕП). Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) ДПС надає необхідні для цього онлайн-сервіси

Як правильно зареєструвати новий КЕП/УЕП: порядок подання Повідомлення
Для реєстрації нового кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису (КЕП/УЕП) платнику необхідно подати Повідомлення за формою J13911(04) для юридичних осіб або F13911(04) для фізичних осіб. Інформацію про новий сертифікат відкритого ключа вносять у табличну частину, після чого документ спочатку підписується новим КЕП/УЕП, а потім діючим підписом, яким набуто статус суб’єкта електронного документообігу. Якщо термін дії діючого підпису закінчився, подавати Повідомлення не потрібно

28 листопада
Мінфін оновлює Порядок обміну електронними документами: що зміниться
ДПС оприлюднила для обговорення проєкт наказу Мінфіну, який удосконалює механізм електронної взаємодії між платниками податків і контролюючими органами. Документ спрямований на спрощення обміну електронними документами, зокрема для самозайнятих осіб, та уточнює порядок використання кваліфікованих електронних підписів

Автоматичні штрафи в Е-кабінеті: коли вони стають обов’язковими
Меню «Стан розрахунків з бюджетом» в Електронному кабінеті дозволяє платникам податків оперативно відстежувати свої податкові зобов’язання і нарахування. Окрема увага користувачів часто прикута до колонки про «Не застосовану штрафну санкцію», яка відображає потенційний штраф, сформований автоматично системою. Важливо розуміти: такий штраф не підлягає сплаті доти, доки платнику офіційно не вручено податкове повідомлення-рішення

27 листопада
Чи є «неотримання листів від ДПС» поважною причиною пропуску строків для оскарження чи надання відповіді на запити ДПС
Платники податків часто вважають, що якщо вони не отримали ППР чи листа від податкової, то рішення ДПС не набрало чинності, а строки оскарження чи надання відповіді ще не почалися. Чи насправді це так, дізнаєтесь у публікації

26 листопада
Довідки ОК-5 та ОК-7: як їх отримати через ПФУ та Дію
Довідки ОК-5 та ОК-7 містять інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплачені страхові внески застрахованої особи. ОК-5 охоплює період із 2000 року, використовується для пенсійного обчислення; ОК-7 – із 2011 року, застосовується для розрахунку лікарняних і допомоги. Їх можна отримати у сервісному центрі ПФУ, через портал Дія або вебпортал Пенсійного фонду

Термін розгляду заяви на повернення помилково та / або надміру сплачених податків
Розгляд заяв здійснюється структурними підрозділами ДПС, які адмініструють відповідні платежі, з обов'язковим внесенням інформації до Реєстру узгоджених повернень. Електронні висновки формуються та автоматично надсилаються ДПС до Казначейства для виконання не пізніше шостого робочого дня до завершення 20-денного строку з моменту подання заяви платником податків

25 листопада
Мін’юст відновлює відкриті дані ЄДР: доступ повернуть із 19 січня 2026 року
Міністерство юстиції України офіційно відновлює публікацію відкритих даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, ФОПів та громадських формувань. Таке рішення ухвалене на виконання нового законодавства, яке визначає порядок доступу до публічних електронних реєстрів, держателем яких є Мін’юст. Відкриття даних відбуватиметься відповідно до попереднього переліку наборів інформації, а технічну реалізацію забезпечить ДП «Національні інформаційні системи». Повноцінний доступ відновиться вже з 18 січня 2026 року

Як переглянути та роздрукувати подану звітність в Е-кабінеті
Електронний кабінет платника податків надає зручні інструменти для роботи з податковими документами, зокрема можливість переглядати та роздруковувати звітність, подану у попередні періоди. Усі дії в кабінеті автоматично фіксуються, а користувач може отримати доступ до архіву декларацій незалежно від способу їх подання – електронно чи на папері







