Очистити фільтр
Вчора
Як пройти ідентифікацію пенсіонерам до 31 грудня за допомогою Дія.Підпису
Щороку до 31 грудня Пенсійний фонд нагадує: якщо ви живете на тимчасово окупованій території або перебуваєте за кордоном, – потрібно пройти ідентифікацію, щоб і надалі отримувати пенсію чи страхові виплати. Достатньо смартфона та кількох хвилин: авторизація через «Дія.Підпис» в електронному кабінеті ПФУ зараховується як повна фізична ідентифікація. Після підтвердження система автоматично сформує відповідне звернення у вашому кабінеті – вам не потрібно подавати жодних додаткових заяв

Уряд готує ліквідацію ЄДРПОУ: затверджено план дій на 2026 рік
Уряд зробив черговий крок до спрощення державних реєстраційних процедур для бізнесу. Затверджений план заходів на 2026 рік формує дорожню карту для повного переходу від ЄДРПОУ до єдиного реєстру – ЄДР, який уже веде Мін’юст. Це означає майбутнє об’єднання даних, скасування дублюючих процедур та зменшення адміннавантаження на бізнес. Поки що ЄДРПОУ працює у штатному режимі, а бізнесу не потрібно робити жодних додаткових кроків – зміни набуватимуть чинності поступово після оновлення законодавства

Алгоритм дій для формування Запиту щодо стану розрахунків
Платники податків можуть отримати Витяг щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску через електронний кабінет ДПС, подавши відповідний Запит за формою «J/F1300207». Витяг надається окремо за кожен рік, починаючи з 2013-го, та містить детальну або узагальнену інформацію залежно від вибору параметрів

ДПС оновила правила для електронних підписів: можна додавати посаду
Регламент упорядковує процес ідентифікації користувачів і визначає перелік даних, які можуть бути включені до сертифіката. Відтепер заявники можуть, за бажанням, включати до сертифіката інформацію про посаду, надавши підтвердні документи

11 грудня
10 грудня
Пошук звернень за датою, типом і статусом: новий функціонал порталу ПФУ
Пенсійний фонд України вдосконалив сервіс «Мої звернення» на вебпорталі електронних послуг, розширивши функціонал особистого кабінету користувача. Тепер громадяни можуть швидше знаходити потрібні звернення та відстежувати стан їх опрацювання за допомогою зручних фільтрів пошуку

ТОП-10 реформ діджиталізації щодо адміністрування податків: деталі від Гетманцева
Як пояснює голова «податкового» Комітету ВРУ Данило Гетманцев, чесне оподаткування можливе лише за умови простих і зрозумілих податкових процедур, а цифровізація робить процес швидшим та прозорішим. На що чекати у цій галузі незабаром

09 грудня
Яку адресу вказувати у Реєстраційній картці для отримання КЕП
Для отримання кваліфікованого електронного підпису фізичній особі необхідно правильно заповнити Реєстраційну картку, зокрема розділ про місце проживання. Законодавством дозволено зазначати не лише адресу реєстрації, а й фактичне місце проживання. Це особливо актуально для внутрішньо переміщених осіб або осіб без зареєстрованого місця проживання

SAF-T UA – коли почати підготовку, які є варіанти впровадження та ціна питання
Впровадження SAF-T UA в Україні перебуває на етапі поступового введення. За даними ДПС на 23 липня 2025 року великі платники податків активно тестують новий стандарт аудиту і встигли створити та надіслати податковій 415 файлів SAF-T. У вересні Державна податкова служба почала використовувати ці звіти для документального аудиту, а отже всім платникам податків пора перейти від роздумів до дій. Коли краще розпочати підготовку до впровадження SAF-T? Які є варіанти рішень та скільки це коштує? – розповідаємо далі

Як внести або змінити дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ
Пенсійний фонд України надає можливість оновити свої персональні дані в Реєстрі застрахованих осіб як особисто, так і дистанційно – через вебпортал ПФУ. Це зручно, особливо коли потрібно змінити прізвище, адресу чи інші відомості без відвідування сервісного центру. Для цього достатньо заповнити анкету, прикріпити сканкопії документів і підписати її КЕП

06 грудня
05 грудня
04 грудня
Згода на передачу інформації контрагенту діє до моменту припинення такої Згоди платником, який її надав
Фізичні особи мають можливість надати (припинити дію) Згоду у режимі «Згода» меню «Налаштування» приватної частини Електронного кабінету. Згода діє до моменту припинення такої Згоди платником, який її надав

02 грудня
Як отримати КЕП від ДПС за допомогою функції «Шеринг» від Дії
Технологія «Шерінг» у застосунку «Дія» дозволяє швидко та безпечно передати дані електронних документів для ідентифікації особи. Тепер отримати електронні довірчі послуги від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС можна без паперових документів – достатньо смартфона та кількох кліків у «Дії»

Листування з ДПС: як працює сервіс
Функціонал меню «Листування з ДПС» в Електронному кабінеті дозволяє платникам податків швидко та офіційно звертатися до податкових органів у цифровому форматі. Система передбачає зручне заповнення обов’язкових реквізитів, завантаження додатків і можливість зберігати чернетки перед відправленням. Після подання листа користувач оперативно отримує повідомлення про його реєстрацію, а всі вхідні та вихідні документи доступні для перегляду в особистому кабінеті

Електронний суд не працюватиме 2 та 3 грудня: які сервіси будуть недоступні
У судовій системі тимчасово можливі перебої через позапланові технічні роботи, заплановані на 2–3 грудня 2025 року. Користувачі можуть зіткнутися з обмеженням доступу до ключових онлайн-сервісів, зокрема ЄДРСР та «Електронного суду»

Як подати заяву про неможливість виконання податкового обов’язку, якщо файл більший за 5 МБ
ДПС нагадує: якщо pdf-файл із заявою та підтвердними документами перевищує ліміт у 5 МБ, його можна надіслати через Електронний кабінет частинами в один проміжок часу – із зазначенням реквізитів основної заяви







