Очистити фільтр
Облік ЗП та кадрів в програмах BAS: в чому відмінності та яку конфігурацію обрати
Потреба бухгалтерів в автоматизації обліку зарплати та кадрів впевнено посідає 2 місце, поступаючись лише безпосередньо автоматизації бухобліку. Враховуючи різноманіття програм, вибір оптимального варіанту може стати «задачею із зірочкою». Спрощуємо для вас її вирішення! В цій статті експерти компанії СОФТКОМ детально порівняли найпопулярніші рішення BAS для обліку ЗП й кадрів, що дозволить вам краще розібратися в темі, як результат – зробити правильний вибір рішення

Сьогодні
Місцеві ради отримали доступ до податкових боргів жителів
Адвокати пояснюють, що Кабмін розширив можливості системи «LOGICA», що дозволяє органам місцевого самоврядування бачити не лише податкові розрахунки підприємств, а й борги та платежі фізичних осіб. Це має покращити збір податків і точність планування бюджетів

Вчора
Помилка «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)»: що робити
При спробі використати електронний підпис з’явилось повідомлення «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних»? Розбираємося, що стало причиною і як швидко виправити ситуацію

16 вересня
15 вересня
Як отримати та оновити кваліфікований е-підпис від ДПС: статистика та інструкції
За п'ять місяців 2025 року Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг ДПС України видав понад 472,6 тис. безкоштовних кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, якими скористалися понад 162,7 тис. платників податків. Сервіс також надає можливість дистанційного оновлення сертифікатів

SAF-T UA: новий етап цифрового аудиту в Україні
ДПС та Американська торговельна палата в Україні обговорили практичні питання впровадження, формування та подання файлу SAF-T UA. Зокрема, ДПС наголосила на важливості тестування системи, методологічної підтримки платників і формування практичних навичок для ефективного застосування нового цифрового інструмента

12 вересня
11 вересня
Уряд оновив правила роботи Державного земельного кадастру
Уряд ухвалив зміни до Порядку ведення Державного земельного кадастру. Нові правила узгоджені із Законом «Про адміністративну процедуру» та покликані зробити процес розгляду заяв більш прозорим і передбачуваним для громадян та бізнесу. Очікується, що оновлення дозволить зменшити бюрократичні бар’єри, уникати зайвих витрат і швидше виправляти помилки у документах

10 вересня
еРибальство: Уряд запускає нову систему для дерегуляції галузі
Уряд ухвалив рішення про запуск електронної системи еРибальство, яка дозволить підприємцям швидше отримувати дозволи, скоротивши термін видачі з 30 до 2 днів. Це нововведення зменшить корупційні ризики та принесе в бюджет додаткові надходження

09 вересня
Державна ШІ-платформа: єдине вікно для всіх, хто працює зі штучним інтелектом
Мінцифра запустила першу державну онлайн-платформу, яка об'єднує ключові ШІ-проєкти, новини та корисні ресурси. Ця платформа стане хабом для бізнесу, науковців та міжнародних партнерів, які прагнуть долучитися до розвитку ШІ в Україні

08 вересня
3 способи виплати зарплати у monobank: відеогід від Мар'яни Кавин
Monobank представив одразу три інструменти для виплати зарплати бізнесу – зарплатний проєкт, реєстрові виплати для юросіб та ФОП. Усі сервіси дозволяють автоматизувати процес, зекономити час бухгалтерів і зробити виплати максимально зручними. Перекази можна здійснювати на картки будь-яких банків, без комісій і з цілодобовим зарахуванням коштів

Директор і бухгалтер – одна особа: порядок підписання податкової звітності в електронному вигляді
Подання податкової звітності в електронному вигляді вимагає точного дотримання встановленого порядку підписання, особливо коли головний бухгалтер одночасно виконує обов’язки керівника. В таких випадках важливо правильно оформити Повідомлення про надання права підпису електронних документів і визначити черговість накладання електронних підписів та печатки
