Очистити фільтр
Вчора
27 травня
На порталі ПФУ можна подати повідомлення про неотримання виплат від рф
Для громадян, які проживають на тимчасово окупованих територіях або виїхали з них, впроваджено нові правила отримання пенсій та страхових виплат. Тепер виплати здійснюються лише за умови підтвердження відсутності аналогічних виплат від рф. Пенсійний фонд України пропонує зручний онлайн-сервіс для дистанційного подання відповідного повідомлення, що спрощує доступ до цих виплат
Скасування кваліфікованого сертифіката ключа: як та за яких умов
У разі зміни особистих чи організаційних даних, зазначених у кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, необхідно невідкладно скасувати чинний сертифікат та отримати новий. Такий крок обов’язковий для забезпечення актуальності інформації та запобігання ризикам, пов’язаним із використанням електронних довірчих послуг
Цифровізація адресного простору: прогрес у створенні Єдиного державного реєстру адрес
У межах створення Єдиного державного реєстру адрес вже верифіковано 1,5 мільйона адрес, що становить 14,2% від загальної кількості. ЄДРА покликаний забезпечити єдину та актуальну адресну інформацію, усунути помилки та спростити доступ до державних послуг, нарахування податків та планування відновлення
26 травня
Як подати заяву про надання соціальної послуги догляду вдома онлайн
Пенсійний фонд України надає можливість потерпілим на виробництві, які потребують спеціального догляду, подати заяву на отримання щомісячної компенсації через вебпортал електронних послуг. Оформлення можливе повністю онлайн за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Дотримуючись покрокової інструкції та вимог до документів, заявники можуть подати всі необхідні дані та відслідковувати статус звернення у своєму особистому кабінеті
Які вимоги до формування та надсилання податкової звітності в електронному вигляді на е-адресу zvit@sta.gov.ua
Податкова звітність, яка подається платником в електронній формі повинна відповідати вимогам законодавства про електронний документообіг, містити достовірні обов’язкові реквізити, подаватись у форматі XML та бути підписаною КЕП, що базується на кваліфікованому сертифікаті е-підпису, такого платника податків
23 травня
Контакт-центр ДПС: які послуги надає та як їх отримати платнику податків
Контакт-центр Державної податкової служби України – це сучасний сервіс для оперативного вирішення податкових питань. Завдяки широкому спектру послуг, від консультацій з оподаткування до запису на прийом у центри обслуговування, платники податків отримують швидке, зручне та професійне обслуговування. Залишайтеся на зв’язку з ДПС через телефон, електронну пошту або месенджери й вирішуйте всі питання без зайвих зусиль

Електронний кабінет: як використовувати Дія.Підпис для ідентифікації та підписання документів
Електронний кабінет – це індивідуальна персоніфікована платформа для взаємодії з податковою службою. Завдяки Дія.Підпис доступ до приватної частини системи та підписання документів стають зручними та швидкими
22 травня
monoКЕП: електронний підпис, який завжди з вами
Отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП) стало набагато простіше. Більше не потрібно проходити складні процедури, шукати сторонні сервіси або витрачати час на технічні налаштування. monoКЕП можна створити прямо в застосунку monobank. Безкоштовно. За кілька хвилин. Для фізичних осіб, ФОПів та юридичних осіб. У цій статті – як працює підпис, як його створити та використовувати

Мультишеринг документів у Дії: новий сервіс для бізнесу з 1 червня
З 1 червня 2025 року в Дії запрацює новий сервіс для бізнесу – мультишеринг документів. Він дозволить отримувати весь пакет необхідних цифрових копій документів від клієнтів одночасно, без зайвих запитів та сканувань. Послуга є платною для бізнесу, але безоплатною для клієнтів, які надсилають документи

21 травня
20 травня
Підписуй онлайн документи з Дія.Підпис: інструкція, як пройти перевірку обличчя
Дія.Підпис – це зручний інструмент для підписання документів та авторизації в онлайн-сервісах, який має таку ж юридичну силу, як і власноручний підпис. У відео від ДІЇ ви дізнаєтеся, як без зусиль пройти перевірку Дія.Підпису з першого разу. Важливо пам'ятати, що ваше обличчя на фото повинно відповідати зображенню в документі, щоб уникнути проблем

Як перевірити в Електронному кабінеті, кому делеговано право підпису е-документів
Платники податків можуть переглянути інформацію щодо осіб, яким делеговано право підпису електронних документів, у приватній частині Електронного кабінету. Для цього потрібно подати Запит за формою F/J 1391501 у меню «Заяви, запити для отримання інформації». Відповідь від ДПС надійде у вкладку «Вхідні». Також у розділі «Налаштування» → «Дані про уповноважених осіб» можна переглянути актуальні делеговані повноваження
19 травня
У Дії з’явиться ШІ-асистент: старт бета-тесту вже в червні 2025
У червні 2025 року в застосунку та на порталі «Дія» стартує бета-тестування ШІ-агента, який надаватиме консультації щодо держпослуг, довідок та допомагатиме знайти найближчий ЦНАП. Користувачі зможуть просто описати свою ситуацію, а штучний інтелект підкаже, що робити далі. У майбутньому обіцяють функції голосового спілкування, автоматичне надсилання документів і цілодобову цифрову підтримку
14 травня
Із 13 травня діє оновлене Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності
Оновлене положення передбачає перехід на електронний документообіг, спрощення подання документів для осіб з інвалідністю, введення електронного кабінету, передачу функцій до територіальних відділень Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю