Електронне подання Заяви за ф. №8-ОПП: що потрібно знати

Платники податків, для яких установлено особливий порядок державної реєстрації та відомості про яких не містяться в ЄДР, у разі ліквідації або реорганізації зобов’язані подати заяву за формою №8-ОПП. Зробити це можна як у паперовому вигляді, так і в електронній формі через Електронний кабінет із дотриманням вимог законодавства


Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, зокрема, взяття на облік, внесення змін до облікових відомостей, зняття з обліку (п. 42-1.2 Податкового кодексу України, далі – ПКУ).


Коли подається Заява за ф. №8-ОПП


  1. Платники податків, для яких законом установлені особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в ЄДР, подають до контролюючого органу заяву про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою №8-ОПП та копії документів, визначені розд. ХІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 №1588 (далі – Порядок №1588).
  2. У випадку ліквідації або реорганізації платник податків подає Заяву за ф. №8-ОПП.
  3. Заява за ф. №8-ОПП подається протягом трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім випадків, коли обов’язок здійснювати таке повідомлення покладено законом на орган державної реєстрації).
  4. Заява за ф. №8-ОПП подається до ДПС за місцем обліку платника податків (п.п. 16.1.10 ПКУ та п. 11.1 розд. ХІ Порядку 1588).


Як подати Заяву за ф. №8-ОПП


  1. Заява за ф. №8-ОПП та копії документів можуть бути подані до ДПС, зокрема, технічними засобами електронних комунікацій в електронній формі з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг (п. 11.2 розд. ХІ Порядку №1588).
  2. Заява за ф. № 8-ОПП ідентифікатор форми J/F1314202


Як подати Заяву за ф. №8-ОПП черех електронний кабінет


  1. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою, а також через вебпортал ДПС.
  2. Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням КЕП, через Інтегровану систему електронної ідентифікації –
  3. id.gov.ua (MobileID та BankID),
  4. Дія Підпис,
  5. «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
  6. У меню «Введення звітності» приватної частини Е-кабінету створити «Заява про ліквідацію або реорганізацію платника податків за формою 8-ОПП» (J/F 1314202).


Джерело: ДПС


Читайте більше:


Хто підписує Заяву №8-ОПП при припиненні відокремленого підрозділу

Нюанси заповненні заяви за ф. № 8-ОПП для отримати відомостей про наявність заборгованості

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Залишились лічені дні!

Отримати
Акційні ціни + подарунки