Резерв+ , ПФУ та ДПС: як вирішити проблему з відсутністю працівників у реєстрах при бронюванні

Проблеми з відображенням працівників у реєстрі Оберіг можуть виникати через невідповідності в даних Пенсійного фонду про їх офіційне працевлаштування. Раніше вирішення таких ситуацій вимагало залучення підтримки Дії та ручної перевірки даних, що забирало час. Тепер цей процес значно спрощено: працівники можуть самостійно оновлювати свої дані через застосунок Резерв+, а роботодавці мають можливість оперативно передавати інформацію до Пенсійного фонду


Якщо після того, як роботодавець подав заяву про бронювання, і йому надійшло повідомлення

особу не працевлаштовано або що працівника немає у списку працівників у реєстрі військовозобов'язаних,

це означає, що Оберіг не отримав підтвердження від Пенсійного фонду про офіційне працевлаштування такого працівника в компанії.


Раніше, щоб вирішити таку ситуацію, потрібно було звертатися до підтримки Дії:


  1. Вони збирали дані про працівників і надсилали їх до Пенсійного фонду.
  2. Далі реєстр Оберіг, вручну перевіряв кожен випадок окремо.


Тепер усе простіше.

Кожен працівник може самостійно подати запит на оновлення працевлаштування онлайн.

Для цього потрібно:


  1. авторизуватися в застосунку Резерв+:
  2. перейти в розділ меню,
  3. виправити дані онлайн,
  4. не актуальне місце роботи,
  5. перевірити інформацію, ПІБ, податковий номер, дату народження,
  6. надіслати запит.


І якщо все ок дані підтягнуться. Якщо ж ні, компанія має оновити інформацію про працівника в Пенсійному фонді.

Що робити, якщо працівник не відображається в реєстрі Оберіг після запиту в Резерв+?

Таке буває, якщо дані про працевлаштування не надійшли до Пенсійного фонду.


Щоб це виправити, потрібно оновити інформацію про працівника через портал ПФУ:


  1. зайдіть у розділ комунікації з Пенсійним фондом і надішліть оперативне повідомлення про трудові відносини, наприклад, про прийняття, звільнення або переміщення працівника.


Це повідомлення бажано подавати в день змін або максимум наступного дня. Якщо дані передані вчасно, працівник з'явиться в реєстрі Оберіг і бронювання здійснюється без проблем.

Якщо ж дані подали затримкою або не подали?

Потрібно надіслати Податковий розрахунок за останній звітний період через портал Податкової служби. І почекати, поки Пенсійний фонд оновить інформацію в реєстрі.

Джерело: Дія

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇