Якщо після того, як роботодавець подав заяву про бронювання, і йому надійшло повідомлення
особу не працевлаштовано або що працівника немає у списку працівників у реєстрі військовозобов'язаних,
це означає, що Оберіг не отримав підтвердження від Пенсійного фонду про офіційне працевлаштування такого працівника в компанії.
Раніше, щоб вирішити таку ситуацію, потрібно було звертатися до підтримки Дії:
- Вони збирали дані про працівників і надсилали їх до Пенсійного фонду.
- Далі реєстр Оберіг, вручну перевіряв кожен випадок окремо.
Тепер усе простіше.
Для цього потрібно:
- авторизуватися в застосунку Резерв+:
- перейти в розділ меню,
- виправити дані онлайн,
- не актуальне місце роботи,
- перевірити інформацію, ПІБ, податковий номер, дату народження,
- надіслати запит.
І якщо все ок дані підтягнуться. Якщо ж ні, компанія має оновити інформацію про працівника в Пенсійному фонді.
Що робити, якщо працівник не відображається в реєстрі Оберіг після запиту в Резерв+?
Таке буває, якщо дані про працевлаштування не надійшли до Пенсійного фонду.
Щоб це виправити, потрібно оновити інформацію про працівника через портал ПФУ:
- зайдіть у розділ комунікації з Пенсійним фондом і надішліть оперативне повідомлення про трудові відносини, наприклад, про прийняття, звільнення або переміщення працівника.
Це повідомлення бажано подавати в день змін або максимум наступного дня. Якщо дані передані вчасно, працівник з'явиться в реєстрі Оберіг і бронювання здійснюється без проблем.
Якщо ж дані подали затримкою або не подали?
Потрібно надіслати Податковий розрахунок за останній звітний період через портал Податкової служби. І почекати, поки Пенсійний фонд оновить інформацію в реєстрі.
Джерело: Дія