Якщо після того, як роботодавець подав заяву про бронювання, і йому надійшло повідомлення
особу не працевлаштовано або що працівника немає у списку працівників у реєстрі військовозобов'язаних,
це означає, що Оберіг не отримав підтвердження від Пенсійного фонду про офіційне працевлаштування такого працівника в компанії.
Для цього потрібно:
- авторизуватися в застосунку Резерв+;
- перейти в розділ меню;
- виправити дані онлайн;
- не актуальне місце роботи;
- перевірити інформацію, ПІБ, податковий номер, дату народження;
- надіслати запит.
І якщо все ок дані підтягнуться. Якщо ж ні, компанія має оновити інформацію про працівника в Пенсійному фонді.
Що робити, якщо працівник не відображається в реєстрі Оберіг після запиту в Резерв+?
Таке буває, якщо дані про працевлаштування не надійшли до Пенсійного фонду.
Щоб це виправити, потрібно оновити інформацію про працівника через портал ПФУ:
- зайдіть у розділ комунікації з Пенсійним фондом і надішліть оперативне повідомлення про трудові відносини, наприклад, про прийняття, звільнення або переміщення працівника.
Це повідомлення бажано подавати в день змін або максимум наступного дня. Якщо дані передані вчасно, працівник з'явиться в реєстрі Оберіг і бронювання здійснюється без проблем.
Якщо ж дані подали затримкою або не подали?
Потрібно надіслати Податковий розрахунок за останній звітний період через портал Податкової служби. І почекати, поки Пенсійний фонд оновить інформацію в реєстрі.
Джерело: Дія




















