Чеки вигоріли: чи потрібно робити ксерокопії для авансового звіту

Чи обов’язково робити ксерокопії касових чеків при складанні звіту про використання коштів виданих під звіт?

4

42


👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь 🕵️:


Законодавством не передбачено робити ксерокопії первинних документів.


Тобто такої умови не містить і пп. 17.9.1 Податкового кодексу України, яким передбачається перелік підтвердних документів, що має надати підзвітна особа.


Водночас якщо фіскальний чек втрачає вигляд, тобто не можна зрозуміти його зміст, податківці можуть не визнати його розрахунковим документом.


Усі фіскальні чеки РРО / ПРРО реєструються на сервері ДПС.


Якщо паперовий чек втрачено або він вицвів, підприємство може отримати його копію (https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check) Такий витяг є достатнім підтвердженням операції.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar


Читайте більше:


Чек в інтернет-торгівлі: коли та як формувати

Чи потрібен чек при післяплаті: що вирішив суд

Підакцизна продукція в чеках РРО: як не помилитися

Рядки 18 і 19 фіскального чеку: «форма оплати» та «засіб оплати»

Що робити, якщо адреса і назва в чеку РРО не співпадає з реєстраційними даними

🎂Святкуємо 7EMINAR DAY разом! Даруємо найвигідніші ціни року та сюрпризи – лише раз на рік, не пропустіть!

4

42

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі

323

5

9

5

18

22

1214

10

294

15

13375

44

14

30

1383

83

26728

1258

29