В Електронному кабінеті не відображається інформація про Z-звіти: які дії платника

У разі неповного відображення Z-звітів, які були надіслані до фіскального сервера через РРО/ПРРО, у Електронному кабінеті, суб’єкт господарювання має зробити скріншот із системи та надіслати його разом із детальною інформацією про помилку на електронну адресу ДПС. Це допоможе виявити причини технічної проблеми.

293


ГУ ДПС у Львівській області інформує, що якщо суб’єкт господарювання, який направляв Z-звіти, сформовані РРО/ПРРО, до фіскального сервера, однак в Електронному кабінеті інформація щодо таких звітів відображається не в повному обсязі, то для перевірки та з’ясування причин виникнення помилки необхідно зробити скріншот з Елекронного кабінету та надіслати його з інформацією про помилку до ДПС на електронну пошту.


У приватній частині Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС, у режимі «Зведені звіти» меню «Дані РРО» надається можливість на отримання зведених звітів по днях (заданий період не повинен перевищувати 1 місяць) та в режимі «Чеки» меню «Дані РРО» надається можливість на отримання інформації даних фіскальних чеків (заданий період не повинен перевищувати 1 місяць).


Джерело: ДПС

293

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі

3

85

11

14

12

7

48

15

2014

817

34464

3380

19

6666

27426

1280

6067

182

17

33