Сканкопії повинні відповідати таким вимогам:
- виготовлені в кольоровому форматі з оригіналів документів;
- мати чіткі зображення повних сторінок та складу тексту, його реквізитів – назва, серія та номер, дата видачі, печатки, підписи, прізвище, ім’я та по батькові власника;
- збережені у форматах JPG або PDF;
- розмір кожного файлу не має перевищувати 1 МБ;
- рекомендована якість сканування – 300 dpi (щоб забезпечити високу деталізацію).
Для онлайн-подання скан-копій алгоритм дій такий:
Крок 1. На вебпорталі Пенсійного фонду України авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або Дія.Підпису та натисніть кнопку «Увійти».

Крок 2. У розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть вкладку «Відомості про трудові відносини».

Крок 3. Заповніть загальну інформацію про особу (якщо вона не підтягнулась автоматично) та надайте згоду на передачу та обробку персональних даних.

Крок 4. Прикріпіть скановані копії усіх заповнених сторінок трудової книжки у хронологічному порядку та натисніть кнопку «Підписати та відправити в ПФУ».

Крок 5. З результатами опрацювання відправленої заяви можна ознайомитись у розділі «Мої звернення».

Зверніть увагу! Пенсійний фонд України забезпечує доступ до сервісів на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України з територій дружніх до нашої країни держав
Джерело: ПФУ
Читайте більше:
Після 10 червня 2026 року: що робити з паперовою трудовою книжкою
Чи вплине на страховий стаж не оцифрування трудової книжки до 2026 року
Оцифрування трудових книжок через вебпортал ПФУ: інфографіка ПФУ
Е-трудова книжка: ПФУ відповідає на актуальні запитання
Як провести аудит трудової книжки перед скануванням
🎂Святкуємо 7EMINAR DAY разом! Даруємо найвигідніші ціни року та сюрпризи – лише раз на рік, не пропустіть!



















