
Чи надсилається платнику рішення про автоматичне врахування таблиці даних платника податку?
Друга квитанція – електронне повідомлення, що формується у форматі, затвердженому в установленому законодавством порядку, програмним забезпеченням контролюючого органу (адресатом) за результатами електронної ідентифікації, обробки, перевірки обов’язкових реквізитів електронного документа та засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації такого електронного документа.
Тобто при автоматичному врахуванні Таблиці інформація про це буде зазначена в електронному повідомленні та відображена у другій квитанції (п. 2 Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами затверджений наказом Мінфіну від 06.06.2017 №557).
Таким чином, у разі неврахування Таблиці платнику податку в електронний кабінет надсилається рішення технічними засобами електронних комунікацій в електронній формі, з дотриманням вимог
- Податкового кодексу України;
- Закону України від 22.05.2003 №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг»;
- Закону України від 05.10.2017 №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;
а інформація про автоматичне врахування Таблиці зазначається у другій квитанції.
Джерело: ЗІР, категорія 101.18
Читайте більше:
ПДВ 2025: ставки, строки сплати, адміністрування та відшкодування
Період для включення ПДВ до податкового кредиту та списання до витрат
Помилкова податкова накладна: порядок виправлення та відображення у звітності
Як змінився Порядок блокування ПН: коментар експерта
🎂Святкуємо 7EMINAR DAY разом! Даруємо найвигідніші ціни року та сюрпризи – лише раз на рік, не пропустіть!



















