Автоматичне врахування таблиці: як перевірити статус через електронний кабінет

Податківці нагадують: у разі автоматичного врахування таблиці даних платника податку окреме рішення не надсилається. Вся інформація про результат обробки документа відображається у другій квитанції, яка формується засобами програмного забезпечення ДПС. Саме вона підтверджує факт прийняття чи неприйняття електронного документа

3

21

Чи надсилається платнику рішення про автоматичне врахування таблиці даних платника податку?

Друга квитанція – електронне повідомлення, що формується у форматі, затвердженому в установленому законодавством порядку, програмним забезпеченням контролюючого органу (адресатом) за результатами електронної ідентифікації, обробки, перевірки обов’язкових реквізитів електронного документа та засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації такого електронного документа.


Тобто при автоматичному врахуванні Таблиці інформація про це буде зазначена в електронному повідомленні та відображена у другій квитанції (п. 2 Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами затверджений наказом Мінфіну від 06.06.2017 №557).

Таким чином, у разі неврахування Таблиці платнику податку в електронний кабінет надсилається рішення технічними засобами електронних комунікацій в електронній формі, з дотриманням вимог


  1. Податкового кодексу України;
  2. Закону України від 22.05.2003 №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг»;
  3. Закону України від 05.10.2017 №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»;


а інформація про автоматичне врахування Таблиці зазначається у другій квитанції.


Джерело: ЗІР, категорія 101.18


Читайте більше:


ПДВ 2025: ставки, строки сплати, адміністрування та відшкодування

Період для включення ПДВ до податкового кредиту та списання до витрат

Помилкова податкова накладна: порядок виправлення та відображення у звітності

Як змінився Порядок блокування ПН: коментар експерта

Таблиця даних платника ПДВ

🎂Святкуємо 7EMINAR DAY разом! Даруємо найвигідніші ціни року та сюрпризи – лише раз на рік, не пропустіть!

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.
3

21

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі

51

3

7

12

23

540

Стаття
Підсумки тижня
07.11.2025

З 10 листопада помилка у реквізитах = прострочені податки. Збільшення лімітів доходу ФОП і поріг ПДВ-реєстрації. Підсумки тижня 03.11-07.11.2025

У випуску – гарячий тиждень реформ і рішень. Верховна Рада взялася переписати формулу мінімальної зарплати та оновити Трудовий кодекс. Бюджетні платежі перевірятимуться автоматично вже з 10 листопада – помилка у реквізитах коштуватиме прострочених податків. Тим часом бізнес готують до е-ТТН, яка стартує з грудня 2025 року. Податкова готує сервіс передзаповнення декларацій з ПДВ, а громади – ліквідацію централізованих бухгалтерій. Нові закони гарантують відновлення стажу навіть без трудової книжки, посилюють контроль за «лікарняними» і запускають цифрове виконавче провадження. Для спрощенців – приємні новини: більше лімітів, менше перевірок і шанс уникнути втрати статусу через технічні борги. Соціальна сфера теж у фокусі – 50 тисяч гривень при народженні дитини, збільшені виплати сім’ям загиблих героїв. А на прифронтових територіях бізнес вимагає справедливих правил бронювання та податкових пільг, аби втримати людей і роботу під час війни

основне зображення для З 10 листопада помилка у реквізитах = прострочені податки. Збільшення лімітів доходу ФОП і поріг ПДВ-реєстрації. Підсумки тижня 03.11-07.11.2025

64

14

39

9183

972

17

12

2101

112

4594

27

915

3272