Не вдається оформити відстрочку через «Резерв+» батьку дитини з інвалідністю: що робити

Батьки дітей з інвалідністю іноді отримують відмову в оформленні відстрочки через те, що система не знаходить або не розпізнає дані про дитину в державних реєстрах. Найчастіше це трапляється через неповні або застарілі відомості. Виправити ситуацію можна, оновивши інформацію про дитину онлайн або безпосередньо в установах соціального захисту


Система може відмовити в оформленні відстрочки батькам дітей з інвалідністю – найчастіше через те, що в державних реєстрах відсутні або неповні дані про дитину чи її інвалідність.


Варіант 1


Оновити дані можна онлайн – в Електронному кабінеті особи з інвалідністю. Якщо дитина ще не зареєстрована в системі, спочатку її треба зареєструвати.


Варіант 2


Також дані можна оновити в установах.


Повідомлення з відмовою в застосунку підкаже, куди звернутися – до


  1. найближчого центру надання адміністративних послуг (ЦНАП),
  2. органу соціального захисту населення (ОСЗН) за місцем проживання,
  3. Пенсійного Фонду України (ПФУ).


Якщо вам запропоновано звернутися до ОСЗН/ЦНАП, майте на увазі, що найшвидше це зробити в ОСЗН – їхні фахівці мають технічну можливість одразу внести зміни до реєстру. У ЦНАП процедура може тривати трохи довше, оскільки документи передаються до ОСЗН для обробки.


Якщо система повідомляє, що реєстри тимчасово недоступні, повторіть запит пізніше.

Зверніть увагу: записи про інвалідність у реєстрах мають бути чинними. Якщо строк дії документа про інвалідність закінчився і дитина не пройшла переогляд, послуга буде недоступна. У такому разі оновлювати дані не потрібно – подати запит можна буде після отримання нового документа

Які документи потрібні для оновлення


При зверненні до ЦНАП або ОСЗН треба мати з собою такі документи:


  1. свідоцтво про народження або ID-картка дитини;
  2. РНОКПП дитини (якщо є);
  3. пенсійне посвідчення (якщо є);
  4. якщо дитина неповнолітня медичний висновок про інвалідність (форма № 080/о);
  5. якщо дитина повнолітня довідка до акта огляду МСЕК (форма № 157-1/о);
  6. РНОКПП одного з батьків;
  7. витяг про зареєстроване місце проживання.


Якщо ви користуєтесь Електронним кабінетом, достатньо скан-копій цих документів, без оригіналів.


Якщо система все одно не знаходить дитину


У такому випадку фахівець ЦНАП або ОСЗН має перевірити дані разом з вами. Причина може бути у помилці введення.


Перевірте серію та номер свідоцтва про народження, номер медичного висновку або довідки МСЕК, дати огляду та строк дії документа.


Крім того, проблема може полягати в некоректній інформації в реєстрах ДРАЦС – тоді необхідно звертатись до органів ДРАЦС.


Джерело: Міноборони


Читайте більше:


Нові відстрочки в Резерв+: для батьків дітей з інвалідністю

ВЛК для обмежено придатних: кому (не) потрібно проходити

Як подати оперативні відомості по кількох працівниках одночасно

Військовий облік на підприємстві: усі матеріали редакції 7eminar.ua

Онлайн-відстрочки: перелік відстрочок, які можна отримати через Резерв+

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇