Загубили або пошкодили ключ КЕП: що робити

У сучасному цифровому середовищі кваліфікований електронний підпис (КЕП) є невід’ємним інструментом для безпечної взаємодії з державними сервісами. Але навіть найнадійніші технології не застраховані від людського фактору: ключ може бути втрачено, пошкоджено або ж забутий пароль до нього. Що робити в такій ситуації розповідають податківці


При виникненні такої ситуації необхідно звернутися до найближчого пункту обслуговування Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП) ДПС України

Для відновлення доступу потрібно підготувати:


  1. заяву про зміну статусу кваліфікованого сертифіката;
  2. новий пакет реєстраційних документів для оформлення нових сертифікатів відкритого ключа.


Актуальну інформацію про адреси, графік роботи та розташування сервісних пунктів КНЕДП ДПС можна знайти на офіційному сайті, у розділах:


  1. «Головна → Контакти → Пункти обслуговування»;
  2. «Головна → Отримання електронних довірчих послуг → Пункти обслуговування».
Не відкладайте питання заміни сертифікатів – це гарантія збереження доступу до електронних сервісів та важливий крок до вашої цифрової безпеки

Джерело: ДПС


Матеріали на тему:


Чи можна мати декілька КЕП: роз'яснення від ДПС

КЕП від ЦСК «Україна» – тепер онлайн, навіть уперше!

Як юрособі-нерезиденту отримати КЕП в ДПС

Лише раз на рік, до Дня бухгалтера й аудитора: спеціальні ціни та грандіозні розіграші! Дізнатись більше

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇