Перший КЕП від КНЕДП ЦСК «Україна» – повністю онлайн:
- Без візитів
- Без фото на тлі паспорта
- Без паперових заяв
Ідентифікація посадових осіб (директорів, підписантів) – через додаток Дія.
Як оформити КЕП онлайн?
Оформити електронний підпис віддалено можна всього за кілька кроків:
- Зайдіть на сайт ЦСК «Україна» та сплатіть рахунок.
- Пройдіть ідентифікацію через мобільний застосунок Дія.
- Оберіть тип КЕП – файловий або хмарний CloudKey.
- Отримайте свій електронний підпис – без офісів і паперів.
Цей процес доступний як для фізичних осіб, ФОПів, так і для юридичних осіб (зокрема для видачі КЕП працівникам компанії).
Продовження КЕП – також онлайн, як і раніше.
Це ще один крок до справжньої цифровізації
Отримайте ключ, коли зручно – навіть о 23:00 у п’ятницю, коли бухгалтер згадав про звіт.
Нагадаємо, що електронний підпис використовується:
- для підписання звітності до контролюючих органів;
- для підписання електронних документів під час обміну з контрагентами;
- для роботи з тендерними майданчиками;
- для підписання електронних чеків під час роботи з ПРРО;
- для авторизації на державних порталах надання адміністративних послуг.
Отримати КЕП за посиланням.
Джерело: Податковий блог Мар'яни Кавин