Як пояснює юрист Ясків Назар з Команди адвоката Богдана Янківа, відповідно до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою КМУ від 15.06.2006 №833 - обов’язковою вимогою до провадження роздрібної торгівлі є наявність в приміщенні магазину на видному та доступному місці куточка покупця. Такий стенд має розміщується на помітному місці таким чином, щоб покупець мав змогу міг підійти до нього, оглянути та ознайомитися з потрібною інформацією.
Куточок споживача – інформаційний стенд з регламентованою інформацією для інформування та захисту інтересів споживачів має містити таку інформацію:
- про найменування власника (фізична особа-підприємець, ТОВ, приватне підприємство тощо) або уповноваженого ним органу;
- адреси і номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів;
- одержана на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами ліцензія, відповідна до встановлених законодавством вимог.
До речі, на вимогу споживача (покупця) відповідальний працівник суб'єкта господарювання повинен надати йому:
зазначений вище Порядок;
Закон України від 12.05.1991 №1023-XII «Про захист прав споживачів»;
санітарні норми;
правила продажу окремих видів товарів відповідно до спеціалізації суб'єкта господарювання.
Книгу скарг не потрібно надавати, адже вона не є обов’язковою.
Джерело: Богдан Янків
Матеріали на тему:
Товарні цінники у ФОП: основні правила діяльності від адвокатів
Повернення акційного товару: що говорить законодавство
Чек на повернення товару: чи обов’язковий при банківському переказі