Технічні помилки в Е-кабінеті: куди звертатися платнику податків

ДПС роз’яснює, як платник податків може повідомити про технічні чи методологічні помилки в Електронному кабінеті. Звернення подається через меню «Листування з ДПС» із додаванням опису помилки та скріншота

4


У податківців запитали:

Як платник податків може подати до ДПС інформацію про виявлені технічні та/або методологічні помилки в роботі Електронного кабінету та отримати повідомлення про їх усунення?

ГУ ДПС в Одеській області інформує, що відповідно до п. 421.2 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом подання повідомлення про технічну та/або методологічну помилку, що виявлена в роботі електронного кабінету.


Порядок функціонування Електронного кабінету визначається наказом Мінфіну від 14.07.2017 №637.


Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою, а також через офіційний вебпортал ДПС.


Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою:


  1. Дія Підпис;
  2. «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати до відповідного органу ДПС лист, який містить інформацію про виявлені технічні та/або методологічні помилки в роботі Електронного кабінету

Форма підготовки такої кореспонденції передбачає вибір таких реквізитів:


  1. регіон в якому знаходиться орган ДПС;
  2. орган ДПС, до якого направляється лист;
  3. тип документу;
  4. заповнення короткого змісту та завантаження сканованого документу, який містить опис помилки та скріншот екрана з помилкою (файл у форматі pdf із обмеженням розміру до 5 МБ).


Інформацію щодо отримання та дати реєстрації листа в органі ДПС платник податків може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. Дата реєстрації листа вважається днем його отримання органом ДПС.


Відповідь на лист надається контролюючим органом:


  1. поштою;
  2. на електронну адресу, зазначену у зверненні.


Така відповідь надається у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема ст. 20 Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян».


Джерело: ДПС


Читайте більше:


Чи можна мати декілька КЕП: роз'яснення від ДПС

Які документи повинен надати нотаріус, щоб отримати КЕП

Як завантажити кваліфікований сертифікат електронної печатки

Як скасувати блокований сертифікат електронного підпису: покроковий алгоритм

Сервіс «Е-повідомлення»: простий спосіб виправити помилкові податкові платежі

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

4

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Коментарі
0/700

Коментарів поки немає

Почніть розмову…

3

3

3

5

7

9

7

7

2900

5

8

6

9

94

3489

38

5590

39

96