
У податківців запитали:
Як платник податків може подати до ДПС інформацію про виявлені технічні та/або методологічні помилки в роботі Електронного кабінету та отримати повідомлення про їх усунення?
ГУ ДПС в Одеській області інформує, що відповідно до п. 421.2 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом подання повідомлення про технічну та/або методологічну помилку, що виявлена в роботі електронного кабінету.
Порядок функціонування Електронного кабінету визначається наказом Мінфіну від 14.07.2017 №637.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою:
- Дія Підпис;
- «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Форма підготовки такої кореспонденції передбачає вибір таких реквізитів:
- регіон в якому знаходиться орган ДПС;
- орган ДПС, до якого направляється лист;
- тип документу;
- заповнення короткого змісту та завантаження сканованого документу, який містить опис помилки та скріншот екрана з помилкою (файл у форматі pdf із обмеженням розміру до 5 МБ).
Інформацію щодо отримання та дати реєстрації листа в органі ДПС платник податків може переглянути у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету. Дата реєстрації листа вважається днем його отримання органом ДПС.
Відповідь на лист надається контролюючим органом:
- поштою;
- на електронну адресу, зазначену у зверненні.
Така відповідь надається у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема ст. 20 Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян».
Джерело: ДПС
Читайте більше:
Чи можна мати декілька КЕП: роз'яснення від ДПС
Які документи повинен надати нотаріус, щоб отримати КЕП
Як завантажити кваліфікований сертифікат електронної печатки
Як скасувати блокований сертифікат електронного підпису: покроковий алгоритм
Сервіс «Е-повідомлення»: простий спосіб виправити помилкові податкові платежі




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…