З 1 жовтня 2021 року всі заклади охорони здоров’я України перейшли на оформлення електронних лікарняних.
Електронний лікарняний формується на основі медичного висновку про тимчасову непрацездатність, який лікар створює в електронній системі охорони здоров’я.
Разом з тим в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України страхувальники можуть сформувати заяву-розрахунок, зокрема, на підставі даних паперового листка непрацездатності.
Для цього у формі заяви-розрахунку потрібно:
- зазначити тип листка непрацездатності – «паперовий»;
- вказати його серію та номер;
- додати до заяви-розрахунку скановану кольорову копію паперового лікарняного.
В ПФУ нагадують, що випадки, в яких дозволяється видача паперових листків непрацездатності, передбачено пунктом 8 наказу Міністерства охорони здоров’я від 01.06.2021 №1066 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність».
Джерело: ПФУ