Мінекономіки презентувало підприємцям платформу «Пульс» для оцінки держпослуг онлайн. У зустрічі взяли участь заступник керівника Офісу Президента Віктор Микита, Голова ДПС Руслан Кравченко, заступник Міністра економіки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Олександр Циборт, начальники ОВА та підприємці з усієї України. «Пульс» – частина політики держави «Зроблено в Україні», яку ініціював Президент України Володимир Зеленський.
Заступник міністра економіки з цифрової трансформації Олександр Циборт зазначив:
Ми системно проводимо зустрічі на Національній Платформі «Діалог влади та бізнесу», яка була створена з ініціативи Президента України Володимира Зеленського. Одне з ключових питань, яке регулярно порушує бізнес, – можливість залишати відгуки та подавати скарги онлайн. Відповідаючи на цей запит, минулого року ми запустили платформу «Пульс» як частину політики «Зроблено в Україні». Вона дає підприємцям змогу оцінювати якість державних послуг і повідомляти про проблеми. Сьогодні ми робимо ще один важливий крок - інтегруємо «Пульс» у Єдиний кабінет платників податків. Це підсилить цифрову трансформацію, покращить державні сервіси та сприятиме розвитку бізнес-середовища.
За його словами, завдяки «Пульсу» держава може отримувати об’єктивну картину рівня сервісу та оперативно реагувати на потреби бізнесу. Відгуки від підприємців будуть цифровізовані та стануть основою нового Entrepreneur Satisfaction Score (Індексу задоволеності підприємців) - інструменту для покращення держпослуг.
Віктор Микита підкреслив:
Разом із Мінекономіки ми запроваджуємо нові цифрові інструменти для ефективної взаємодії влади та бізнесу на всіх рівнях. Це дозволяє швидко реагувати на запити підприємців, підтримувати їх та формувати важливі ініціативи для обговорення на Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України.
Також Мінекономіки разом з Державною податковою службою (ДПС) інтегрували онлайн-платформу «Пульс» - до Електронного кабінету платника податків.
Олександр Циборт додав:
Сьогодні ми робимо ще один крок для того, аби ця ініціатива стала доступнішою. Інтегруємо Пульс у Єдиний кабінет платників податків. Бізнес отримує можливість залишати відгуки та оцінки державних послуг прямо в кабінеті платника податків. Це близько 6 мільйонів користувачів. Відповідно ми матимемо масштабнішу картину для розуміння настроїв підприємців. Відгуки підприємців будуть аналізуватися, а системні проблеми передаватися до відповідних органів для розгляду і виправлення.
Як залишити відгук:
- Авторизуватися в Кабінеті платника податків.
- Оцінити якість взаємодії з держорганами.
- У разі проблем – залишити звернення на puls.gov.ua.
- Якщо оцінку не надано одразу, система нагадає про це через тиждень і далі щомісяця.
Переглянути відео можна тут.
Руслан Кравченко зазначив, що ДПС прагне ефективної та постійної комунікації з кожним платником податків.
На сьогодні Електронний кабінет ДПС – лідер серед цифрових державних платформ, рівень обізнаності щодо нього серед бізнесу – понад 94 %.
Кабінет працює 24/7/365, тут можна:
- подати звітність;
- сплатити податки;
- отримати довідки.
Кількість користувачів перевищує 5,4 млн, із них 3,5 млн – представники бізнесу, які зможуть безпосередньо у кабінеті оцінити взаємодію з державними органами та залишити свої відгуки.
Інтеграція з «Пульсом» дозволяє підприємцям оцінити зручність ведення бізнесу, а державі – швидко реагувати та ухвалювати потрібні рішення.
Руслан Кравченко додав:
Це лише один із напрямів нашої співпраці з бізнесом. Активно спілкуємося з бізнесом в регіонах, працюємо над зміною підходів до зупинення податкових накладних та віднесення підприємств ризикових. Кількість зупинених накладних зменшилася до 0,39%. Передали до Мінфіну зміни до механізму зупинення реєстрації податкових накладних. Ми продовжуємо вдосконалювати податкові сервіси, працюємо над прозорою комунікацією з бізнесом і підтримуємо цифрову економіку.
Джерело: ДПС, Мінекономіки