
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь 🕵️:
Якщо на РРО зареєстровані КОРО та РК, то розрахунки здійснюються з оформленням РК (ст. 5 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»).
Також, у цьому випадку потрібно буде подати звіт за формою №ЗВР-1 до 15-го числа місяця наступного за тим в якому здійснювались операції з оформленням РК.
Якщо на РРО не зареєстрована КОРО, то відповідно на період поломки РРО розрахункові операції не здійснюються. Ще як варіант, в цьому випадку можна зареєструвати ПРРО.
Джерело: 7еminar
Читати більше:
Чи потрібен РРО/ПРРО ФОПу – 1 групи у 2026 році
Коли ФОП 1 групи має встановити РРО
Як зареєструвати ПРРО у Електронному кабінеті
ФОП без РРО: коли можна працювати без ризику штрафів
РРО чи ПРРО: переваги та недоліки, практичні поради щодо вибору
Кому з ФОП дозволено працювати без платіжного терміналу у 2026 році
Який штраф загрожує ФОП 1 групи у 2026 році за відсутність платіжного термінала
ПРРО та платіжний термінал для ФОП 1 групи з 1 січня 2026 року: міфи та реальність



















