
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
На нашу думку, списати товар з балансу Ви маєте тоді, коли встановили його загибель в результаті інвентаризації після прильоту – тобто в місяці затвердження результатів інвентаризації
Це вказано в р. IV Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, завердженого наказом Мінфіну від 02.09.2014 № 879:
3. Результати інвентаризації на підставі затвердженого протоколу інвентаризаційної комісії відображаються у бухгалтерському обліку та фінансовій звітності того звітного періоду, у якому закінчена інвентаризація.
Також на практиці, за вже наявними результатами інвентаризації підприємства отримують сертифікати ТПП про непередбачувані обставини загибелі вказаного товару. Також сертифікат містить дані про дати, коли такі обставини існували (дати прильотів).
Тому на момент перевірки у Вас буде товар списаний на підставі інвентаризації, а ненарахування ПДВ буде підтверджене сертифікатом ТПП, який хоч і виданий пізніше, містить дані про дати, коли відбулася загибель товару (11/2025).
Додатково рекомендуємо отримати роз`яснення МФУ щодо порядку списання товару, який загинув при прильоті.
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Підприємство знищене ракетою: перші кроки після обстрілу
Знищення майна через пряме влучання: як оформити втрати правильно
Знищено (пошкоджено) майно, техніку, автомобілі, документацію: оформлення та облік



















