
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Доцільно ставити резолюції.
Відповідно до п. 1 гл. 4 розд. ІІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін'юсту від 18.06.2015 №1000/5 (далі – Правила №1000/5), зареєстровані документи передаються на розгляд керівництва установи в день їх надходження або наступного робочого дня у разі надходження документів у неробочий час.
Відповідно до п. 3 гл. 4 розд. ІІІ Правил №1000/5 документи, розглянуті керівництвом установи, повертаються з резолюцією щодо їх виконання в службу діловодства, яка здійснює передачу документів на виконання.
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Звільнення працівника: алгоритм від А до Я
Прийняття на роботу: порядок та зразки документів
Віза директора на заявах працівників: чи обов’язкова
Щорічна основна відпустка: оформлення та зразки документів
Відпустка та відпускні – 2025: спецвипуск від редакції 7eminar.ua



















