
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Якщо втрачено пластиковий документ із номером облікової картки застрахованої особи – жодних дій робити не потрібно.
Наявність чи відсутність цього свідоцтва вже давно абсолютно ні на що не впливає, його нікому пред’являти не потрібно.
Нині його функцію повністю замінив реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) – тобто ідентифікаційний код.
Всі відомості про трудовий стаж, страховий стаж, сплату страхових внесків тощо зберігаються в електронному Реєстрі застрахованих осіб, який веде Пенсійний фонд України (ПФУ).
Якщо працівнику потрібні відомості про стаж чи страхові внески, то він може:
1) авторизуватися на порталі ПФУ із застосуванням КЕП через Дія.Підпис або BankID;
2) переглянути та завантажити довідки:
- про трудовий (страховий) стаж,
- про заробітну плату,
- про сплату ЄСВ тощо.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Втрата трудової: як підтвердити стаж для пенсії
Медичне страхування працівників: облік та оподаткування
Навіть якщо не працюєте, все одно можете отримати стаж: як це зробити
Як додати закордонний страховий стаж до пенсії в Україні: покрокова інструкція
Пенсія у 2025 році: скільки стажу потрібно для виходу на заслужений відпочинок
Масова перевірка страхового стажу працівників: чи можливо це зробити в один клік