Скільки разів можна подавати Повідомлення для зняття статусу ризикового платника ПДВ

Платник ПДВ має право подавати Повідомлення про надання інформації та копій документів щодо невідповідності критеріям ризиковості необмежену кількість разів

Інформацію та копії документів у вигляді Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку ризиковості (далі – Повідомлення) платник подає до ДПС в електронній формі.


За результатами розгляду інформації та копій документів протягом семи робочих днів, що настають за датою їх надходження, комісією регіонального рівня приймається рішення про відповідність/невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку. Рішення платник ПДВ отримує в електронному кабінеті у день його прийняття.


Платник податку не обмежений у кількості разів для подання Повідомлення на розгляд комісії регіонального рівня у разі, якщо він не скористався процедурою адміністративного оскарження.


Джерело: ДПС

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇