Куди звертатися платнику у разі розбіжностей у розрахунках з ДПС

Якщо платник податків виявив розбіжності в показниках податків, зборів або ЄСВ в Електронному кабінеті, він може подати запит (форма F/J13002) через меню «Заяви, запити для отримання інформації». У разі невідповідностей із даними ДПС слід звернутися до податкового органу за основним місцем обліку з письмовим зверненням. Відповідь на запит надається протягом 2 робочих днів

До якого органу ДПС необхідно звернутися платнику у разі незгоди з показниками нарахованих, сплачених, повернутих сум податків, зборів та єдиного внеску, а також надміру сплачених коштів та сум податкового боргу / заборгованості з єдиного внеску, відображеними в меню «Стан розрахунків з бюджетом» Електронного кабінету

Через меню «Заяви, запити для отримання інформації» в Електронному кабінеті платник податків може подати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та сплати єдиного внеску за даними органів ДПС з підписом посадової особи ДПС (форма F/J13002).


Якщо запит стосується кількох років його потрібно подавати окремо за кожен рік, але не більше ніж за останні 5 років, відлік яких починається з року прийняття запиту.


Відповідь на такі запити платник отримує не пізніше 2 робочих днів після прийняття запиту.


У разі встановлення платником невідповідностей між показниками стану розрахунків з бюджетом і фондами за даними платника та даними податкового органу він може звернутися до органу ДПС за основним місцем обліку з письмовим зверненням.


Звернення розглядаються у терміни, визначені чинним законодавством, зокрема, Законом України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян»:


  1. до одного місяця, якщо потрібне додаткове вивчення;
  2. до 15 днів, якщо питання можна вирішити одразу.


Джерело: ДПС

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇