
Послугою доставки готових страв із ресторанних закладів користуються мільйони українців. Для уникнення неприємних ситуацій радимо споживачам:
- робити замовлення на сайтах, де вказана повна інформація про продавця, зокрема про найменування та місцезнаходження закладу;
- перевіряти своє замовлення відразу після того, як його доставили;
- впевнитесь у наявності розрахункового документу коли приймаєте замовлення у кур’єра (обов’язково, як доказ придбання продукції);
- якщо виявили невідповідність у замовленні (відсутність страви, напою тощо) одразу повідомте кур’єра або заклад;
- якщо виявили неякісну продукцію – також одразу повідомте про це заклад.
Якщо ви вважаєте, що ваші права споживача порушено і суб’єкт господарювання відмовляється задовольнити ваші вимоги відповідно до чинного законодавства – звертайтесь до Держпродспоживслужби або до її територіальних органів.
Джерело: Держпродспоживслужба
Читайте більше:
Куточок споживача у ФОП: ключові аспекти від адвокатів
Держпродспоживслужба пояснила, коли «недовага» продукту не є порушенням
Як не купити небезпечний імпортний продукт: поради від Держпродспоживслужби
Безпечність харчових продуктів: що варто знати споживачу про крафтові харчові продукти
Харчові продукти: що потрібно знати про маркування веганських та вегетаріанських продуктів



















