
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь 🕵️:
Документальне забезпечення правильного обліку витрат на святкування потребує обов’язкової наявності:
- наказу (розпорядження) про проведення заходу (вказується можливий формат заходу: корпоратив у ресторані; оренда приміщення для свята, вручення подяк, грамот, подарунків; запрошення ведучих, музикантів; неформальні тімбілдинг-активності);
- кошторису витрат;
- договорів з постачальниками послуг (ресторан, агентство, сувеніри);
- актів виконаних робіт/наданих послуг;
- платіжних документів;
- відомості про видачу подарунків, видаткових накладних або актів на списання подарунків.
Зразки:
- Наказ про проведення представницького заходу
- Програма проведення представницького заходу
- Кошторис витрат
- Відомість на видачу подарунків
- Наказ про придбання та видачу подарунків для привітання працівників
Додаткова інформація у матеріалі.
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Новорічний корпоратив і подарунки працівникам на корпоративі



















