70% перевірок – у перші 6 місяців: скільки насправді варто зберігати документи

Навіть якщо після закриття ФОП минуло понад рік і з податкової ніхто не телефонував – це ще не привід позбуватися всіх документів. Перевірки можуть прийти й пізніше, тож усі документи варто зберігати мінімум три роки. Це ваш головний доказовий щит у разі претензій або штрафів

Якщо півтора роки після закриття ФОП ніхто нічого не питає – скоріш за все, вже не спитає. Але це не означає, що можна одразу позбутися всіх документів

Практичні спостереження:


  1. 70% перевірок відбуваються в перші 6 місяців після закриття;
  2. 25% – протягом 6-18 місяців;
  3. Лише 5% – після півтора років.
Однак документи все одно потрібно зберігати повні 3 роки після закриття ФОП. Це ваша страховка від можливих неприємностей та штрафів

Після закриття ФОП обов’язково збережіть:


Первинні документи:


  1. накладні, акти, договори;
  2. чеки та квитанції;
  3. банківські виписки;
  4. документи на товарні залишки.


Звітність та податкові документи:


  1. копії всіх поданих декларацій;
  2. квитанції про сплату податків та ЄСВ;
  3. ліквідаційну звітність;
  4. листування з податковою.


Джерело: Команда адвокатів Богдана Янківа


Читайте більше:


Мінімальний пакет документів для підприємця на спрощеній системі

У якому форматі зберігати електронні первинні документи та архіви звітності

Первинні документи для ФОП 3 групи: приклади для онлайн-діяльності, оренди та виробництва

Документальну перевірку ФОП не проводили більше 5 років: чи зберігати документи

Строки зберігання документів ФОП: офіційні вимоги та реальні ризики

Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇