Як відомо, з 1 липня 2025 року ПФУ став виплачувати 39 видів державних соціальних допомог, компенсації соціальних стипендій для певних категорій громадян. До цього переліку потрапило і фінансування витрат на виплату відпускних особам які є постраждалими від аварії на ЧАЕС (постанова КМУ «Деякі питання призначення та виплати державних соціальних допомог, соціальних стипендій органами Пенсійного фонду України» від 25.06.2025 №765).
Як ми раніше зазначали, що порядок і документи, які необхідні для отримання фінансування чорнобильських відпусток не змінились.
У чому виникла проблема?
Проблемою стало те, що на порталі ПФУ відсутній механізм подання пакету документів для отримання такого фінансування.
ПФУ у своїх усних консультаціях надавав різні дати запуску такого сервісу, проте найімовірніше це буде з жовтня. А до цього часу рекомендували надсилати документи поштою.
Що змінилося у вересні
До звернення необхідно прикласти наступні документи:
- Супровідний лист.
- Розрахунок видатків (форма 2) (у редакції наказу Мінсоцполітики від 29.03.2023 №110-Н «Про затвердження типових форм документів).
- Реєстр отримувачів компенсаційних виплат.
- Витяг з наказу / копія наказу про надання відпустки.
- Інформація про банківські реквізити (наприклад, платіжна інструкція).
Джерело: 7eminar
Читайте більше:
ПФУ роз’яснив, за якою формою подавати документи на чорнобильські відпустки
«Чорнобильська» відпустка: як з 1 липня 2025 року одержати фінансування
Чорнобильська відпустка 2025: оформлення та оплата
Оформлення та компенсація чорнобильської відпустки: покрокова інструкція для роботодавця
Компенсація роботодавцям за додаткову відпустку працівникам-чорнобильцям: коментар ПФУ
Шаблони та зразки документів:
Паспорт даних підприємства (форма №1)