Формування SAF-T UA повинно здійснюватися на основі даних вихідної системи обліку відповідно до обраної підприємством форми бухгалтерського обліку як певної системи регістрів обліку, порядку і способу реєстрації та узагальнення інформації в них із додержанням єдиних засад, встановлених у Законі України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», та з урахуванням особливостей своєї діяльності і технології обробки облікових даних. Незалежно від того, чи зберігаються дані суб’єкта господарювання в окремих системах чи в інтегрованій системі, SAF-T UA повинен формуватися як єдиний файл відповідно до структури, наведеної в додатку до Порядку.
Для зручності платників на вебпорталі ДПС створено банер «SAF-T UA», в якому структуровано інформацію щодо стандартного аудиторського файлу. Він містить детальну інформацію щодо формування та надання стандартного аудиторського файлу (SAF-T UA), а також актуальні питання з цієї тематики.
Джерело: ДПС
Читайте більше:
Е-аудит: 34 платники у тестовому режимі подали 261 стандартний аудиторський файл (SAF-T UA)
У чому полягає суть підходу формування множини файлів SAF-T UA
Впровадження SAF-T UA та е-аудиту: пояснення від Голови ДПС
SAF-T UA: чи треба зазначати особу або програму, що вносить записи у бухоблік
Зміна статусу постачальника: як відобразити в SAF-T UA
SAF-T UA: як заповнюються елементи зі статусом «Mandatory»