👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь 🕵️:
Зміна організаційно-правової форми – це реорганізація. При реорганізації нове підприємство матиме всі права та обов’язки реорганізованого. Разом з тим, не відомо наразі, як все відбуватиметься технічно.
Щоб працівники зберегли бронь, слід, щоб підприємство було в Переліку і його «бачила» Дія.
Підприємства до Переліку вносить орган, що надав вам критичність. Тож, вам потрібно насамперед звертатися до органу, який надав критичність і запитати, що потрібно зробити, які документи подати, щоб нова ТОВ потрапила до Переліку, який «бачить» Дія.
З великою ймовірністю вам запропонують подати пакет документів на критичність. Але з’ясувати все це можна лише в органу, що надавав критичність.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум» або «Преміум ПРО».
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Скасування Господарського кодексу з 28.08.2025: як діяти вже зараз
Скасування Господарського кодексу: ризики для бізнесу чи нові можливості
Трудові договори: чи потрібно укладати після скасування Господарського кодексу
Перетворення приватного підприємства на ТОВ: порядок дій та перехідний період
Приватна форма господарювання (код 120): як заповнювати фінзвітність після 28.08.2025