Зразок заяви працівника про пересилання трудової книжки поштою

Підготували для вас зразок заяви працівника про пересилання трудової книжки поштою

Зразок заяви працівника про пересилання трудової книжки поштою


Відповідно до п. 4.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 № 58 (далі – Інструкція № 58), передбачено механізм отримання згоди працівника на надсилання трудової книжки поштою. Цей порядок застосовується у випадках, коли працівник не має можливості з’явитися до роботодавця у день звільнення, а в заяві про звільнення не зазначив спосіб отримання паперової трудової книжки, що залишилася на підприємстві.


У такій ситуації роботодавець інформує працівника про необхідність визначитися зі способом отримання трудової книжки. Якщо працівник обирає варіант надсилання поштою, він повинен надіслати письмову заяву, у якій чітко висловлює свою згоду на такий спосіб та вказує повну поштову адресу для доставки документа.

Довго шукаєте необхідний документ або його зразок? Наш Консультант по документах вже готовий допомогти! Раптом не знайшли потрібного – сміливо замовляйте підготовку потрібного шаблону або зразка документа

Джерело: 7eminar


Шаблони та зразки документів:


Заява працівника про пересилання трудової книжки поштою


Статті на тему:


Оцифрування паперової трудової книжки

Трудова книжка в обліку: коли і як видати працівнику

Виправлення в трудовій книжці: загальні правила та зразки

Сканування паперової трудової книжки: хто, коли та за яких умов

Лише раз на рік, до Дня бухгалтера й аудитора: спеціальні ціни та грандіозні розіграші! Дізнатись більше

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇