Оновлення Резерв+: що варто знати роботодавцям, щоб уникнути штрафів

Працівник при прийнятті на роботу надав електронний Резерв+. Чи маємо ми право вимагати від працівника оновлення Резерв+ через деякий час? Що грозить підприємству, якщо працівник відмовляється надати оновлену інформацію з Резерв+?

👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:

Вимагати надання оновленого військово-облікового документу правомірно у випадку закінчення строку дії попереднього документу. Якщо наданий раніше документ є дійсним, підстав вимагати надання нового військово-обліковго документу немає.


Якщо працівником не надано дійсний військово-обліковий документ, роботодавець має вручити йому повідомлення про необхідність надання належного військово-облікового документу та у разі відмови повідомити ТЦК та СП про порушення працівником правил військового обліку. У разі вжиття зазначених заходів негативних наслідків для підприємства не буде.

Завантажуйте зразок: Лист до ТЦК про порушення військовозобов’язаним правил військового обліку (ненадання ВОД)


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».

Джерело: 7еminar


Матеріали на тему:


«Резерв+» у працівників: що робити з військовими квитками та копіями документів

Чи треба у 25 років йти до ТЦК, якщо в «Резерв+» вже є військово-обліковий документ

Лише раз на рік, до Дня бухгалтера й аудитора: спеціальні ціни та грандіозні розіграші! Дізнатись більше

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇