Чи потрібна трудова книжка при працевлаштуванні в 2025 році

Особа, яка влаштовується на роботу зобов’язана подати вичерпний перелік документів, зокрема трудову книжку (за наявності) або відомості про трудову діяльність з електронного реєстру застрахованих осіб

При оформленні трудових відносин між працівником і роботодавцем важливо дотриматися встановлених законодавчих вимог. Згідно з ч. 2 ст. 24 Кодексу законів про працю, особа, яка влаштовується на роботу, зобов’язана подати:


  1. паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  2. трудову книжку (за наявності) або відомості про трудову діяльність з електронного реєстру застрахованих осіб;
  3. документ про освіту, кваліфікацію або спеціальність – у випадках, коли це вимагається для відповідної посади;
  4. документ про стан здоров’я – якщо така вимога встановлена законодавством (наприклад, для роботи в галузі охорони здоров’я, харчування тощо);
  5. військово-обліковий документ – для осіб, які підлягають військовому обліку;
  6. інші документи, передбачені законодавством залежно від специфіки роботи.


Джерело: Держпраці


Матеріали на тему:


Сканування трудової книжки: хто, коли та за яких умов

Оцифрування паперової трудової книжки

Як провести аудит трудової книжки перед скануванням

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇