Проблеми із отриманням PDF-файла після оцінювання повсякденного функціонування

Працівник пройшов оцінювання повсякденного функціонування особи, але в нього немає електронної пошти. Як отримати PDF файл? Іншому працівнику прийшов PDF файл, але при перевірці в протоколі написано немає підписів. Вдруге файл не пришлють, що робити?

👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Які документи видаються після оцінювання


Після проходження оцінювання повсякденного функціонування пацієнти отримують на електронну пошту важливі документи від експертної команди. Основними документами є витяг із рішення експертної команди та рекомендації з реабілітації, якщо встановлено відповідний ступінь обмеження функціонування. Ці документи надходять у форматі PDF з електронним підписом МОЗ України.


Витяг із рішення експертної команди містить інформацію про встановлений ступінь обмеження повсякденного функціонування, термін, на який його встановлено, та іншу важливу інформацію щодо стану здоров'я особи. Цей документ є офіційним підтвердженням результатів оцінювання і використовується для отримання соціальних послуг та пільг.


Як отримати документи, якщо немає електронної пошти


У разі відсутності електронної пошти зазначені документи надсилаються протягом п’яти календарних днів засобами поштового зв’язку рекомендованим листом із повідомленням про вручення на адресу задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування).


Витяг з прийнятого рішення та рекомендації у зв’язку з прийнятим рішенням, які є частиною індивідуальної програми реабілітації особи з інвалідністю (у разі встановлення інвалідності), також відображаються в електронній системі для лікаря, який направив, та за запитом особи можуть бути роздруковані та надані їй у паперовій формі. (п.53 Постанови КМУ від 15.11.2024 №1338 «Деякі питання запровадження оцінювання повсякденного функціонування особи»).


Отже, працівник може звернутись безпосередньо до закладу охорони здоров'я, де проводилося оцінювання, та запросити паперовий Витяг. Медичний заклад зобов'язаний надати йому необхідні документи.


Перевірка автентичності електронних документів


Після отримання PDF-файлу важливо переконатися в його автентичності. Для перевірки електронного підпису можна скористатися державними сервісами:


  1. Дія;
  2. Міністерство цифрової трансформації України.


Процедура перевірки досить проста: потрібно перейти за посиланням, натиснути «Перевірити підпис», завантажити отриманий PDF-файл, і система покаже інформацію про електронний підпис, зокрема, що документ підписано печаткою Міністерства охорони здоров'я.


У PDF-файлі, який підписано електронними підписами, візуально не має підпису або печатки, оскільки вона накладена цифровим методом. Тобто електронний документ, який надходить на пошту не має підписів та печаток, але має містити код, який дає змогу ідентифікувати печатку та підписи через вищезазначені сервіси.


Якщо після проведення автентичності підписів ви побачили, що підписи відсутні, скоріш за все стався технічний збій на етапі формування витягу. В такому разі працівник також може звернутися за паперовим Витягом. Бо вдруге електронний витяг не надішлють.


Витяг в паперовій формі містить мокру печатку та підписи лікарів. Якщо вони є в PDF файлі, це означає, що у працівника є паперовий витяг.


Роз'яснення МОЗ як перевірити Витяг.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar


Матеріали на тему:


Чи може юридична особа використовувати факсимільний підпис

Чи можна підписувати документи КЕП з «Дії» від імені підприємства

Електронні ключі не дозволяють підписати документ: покроковий алгоритм вирішення

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇