Роздача рекламних матеріалів на міжнародній виставці закордоном: ПДВ та прибуткові наслідки

Підприємство високодохідник. Працівник підприємства брав участь у міжнародній виставці закордоном. Було орендоване там місце з обладнанням. На виставку працівник взяв рекламні матеріали – футболки, каталоги с логотипом торгової марки нашої продукції, які роздавав. Які податкові наслідки будуть для підприємства в частині ПДВ та податку на прибуток?

👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Вважаємо, перш ніж роздавати рекламні матеріали, їх потрібно було вивезти за межі України.

І якщо їх вартість сукупно не перевищує 150 євро, то митна декларація не складається, а таке вивезення вважається операцією, що не є об`єктом оподаткування за визначенням п. 196.1.16 ПКУ.

Відповідно, якщо по таким товарно-матеріальним цінностям (футболки, каталоги) був отриманий податковий кредит, то треба буде нарахувати умовні ПЗ за п. 198.5 ПКУ, як на товари, придбані з ПДВ, а використані в операціях, що не є об'єктом оподаткування ПДВ.

Оскільки підприємство не зможе підтвердити, що передало ці ТМЦ платникам податку на прибуток, чи фізособам-платникам ПДФО, то за вимогою п. 140.5.10 ПКУ маєте збільшити фінрезультат на вартість таких переданих учасникам виставки ТМЦ.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇