Роздача рекламних матеріалів на міжнародній виставці закордоном: ПДВ та прибуткові наслідки

Підприємство високодохідник. Працівник підприємства брав участь у міжнародній виставці закордоном. Було орендоване там місце з обладнанням. На виставку працівник взяв рекламні матеріали – футболки, каталоги с логотипом торгової марки нашої продукції, які роздавав. Які податкові наслідки будуть для підприємства в частині ПДВ та податку на прибуток?

470


👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


Вважаємо, перш ніж роздавати рекламні матеріали, їх потрібно було вивезти за межі України.


І якщо їх вартість сукупно не перевищує 150 євро, то митна декларація не складається, а таке вивезення вважається операцією, що не є об`єктом оподаткування за визначенням п. 196.1.16 ПКУ.


Відповідно, якщо по таким товарно-матеріальним цінностям (футболки, каталоги) був отриманий податковий кредит, то треба буде нарахувати умовні ПЗ за п. 198.5 ПКУ, як на товари, придбані з ПДВ, а використані в операціях, що не є об'єктом оподаткування ПДВ.


Оскільки підприємство не зможе підтвердити, що передало ці ТМЦ платникам податку на прибуток, чи фізособам-платникам ПДФО, то за вимогою п. 140.5.10 ПКУ маєте збільшити фінрезультат на вартість таких переданих учасникам виставки ТМЦ.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».


Джерело: 7еminar

470

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

1

1

1

4

1

10

3

1561

1

7

1

949

1

334

8

335

2

38

4

10700

3

13

6

1170

2

15

3

9350

3

189

2

19

2

105

4

38

2

1613

2

356