Оновлено Кабінет страхувальника на веб-порталі ПФУ

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України оновили функціонал Кабінету застрахованої особи та Кабінету страхувальника. Зміни стосуються друкованих форм заяв, логіки їх заповнення, усунення технічних помилок і розширення можливостей для подання соціальних звернень. Частина оновлень покликана спростити користування сервісами, зменшити кількість обов’язкових полів і уникнути помилок при авторизації та формуванні заяв

2

13


У функціоналі Кабінету застрахованої особи впроваджено наступні зміни:


  1. для заяв з типом операції «Грошова компенсація вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»» оновлено друковану форму;
  2. вилучено блок питань («отримую / не отримую») до друкованих форм заяв на перерахунок пенсії (з типами операцій: «працевлаштування/звільнення», «зміна особистих даних (ПІБ, паспортні дані)», перерахунок щомісячного довічного грошового утримання), заяви на виплату недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера;
  3. виправлено помилку при формуванні «Заяви про припинення виплати пенсії у зв’язку з тимчасовим проживанням за кордоном»;
  4. оновлено друковану форму «Заяви про призначення і виплату допомоги за шкоду життю та здоров’ю, завдану працівникам об’єктів критичної інфраструктури»;
  5. реалізовано можливість формування чернеток для звернень на окремі види державних соціальних допомог;
  6. у Заяві про надання субсидії на оплату вартості або частини вартості найму (оренди) житлового приміщення у фізичної особи / ФОП для Наймодавця закрито можливість внесення змін в поля «Категорія особи», «Філія відділення банку» в даних Наймача; в полях «Категорії непрацездатності», «Категорії особи» обмежено перелік категорій для вибору;
  7. у заявах про надання соціальної послуги потерпілим на виробництві в розділі «Дані потерпілого» обмежено для вибору перелік «Типів документів»;
  8. при авторизації на вебпорталі за допомогою Дія.Підпис при порівнянні прізвища, ім’я та по батькові додано ігнорування типу апострофа під час звірки даних між Дія.Підпис та Реєстром застрахованих осіб.


У Кабінеті страхувальника:


  1. при формуванні коригуючої заяви-розрахунку за додатком 2 знято контролі «Витрати Фонду (сума в грн з копійками)» не може бути порожнім та «Витрати Фонду (днів)» не може бути порожнім;
  2. реалізовано можливість реєстрації звернення «Окремі види державних соціальних допомог, соціальної стипендії»;
  3. оновлено файл «Вимоги до формування файлу» для подання «Заяви від закладу освіти зі списком студентів (курсантів), яким призначено соціальну стипендію»;
  4. в Заяві щодо соціальних виплат, доплат за осіб, які постраждали внаслідок ЧАЕС, знято обов’язковість поля «Посвідчення (серія, номер)» в даних по Учаснику;
  5. відредаговано назву пункту меню «Заяви щодо соціальних виплат, доплат за осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи».


Джерело: ПФУ


Читайте більше:


Оновлено можливості вебпорталу електронних послуг ПФУ

Веб-портал ПФУ: оновлення Кабінету страхувальника і застрахованої особи

Онлайн-заяви на страхові виплати, допомоги та соціальні послуги

Авторизація на сайті ПФУ за допомогою банківської картки: що це дає та як це зробити

Веб-портал ПФУ: які сервіси доступні онлайн у 2025 році після авторизації


Матеріали на сайті https://7eminar.ua можуть містити роз’яснення державних органів та погляди зовнішніх авторів. Їхній зміст не завжди збігається з позицією редакції. Кожна публікація відображає особисту думку автора. Редакція не редагує авторські тексти і не несе відповідальності за їх зміст.
2

13

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

1

3

2

199

3

7

1

11

1

6

1

7

2

167

4

31

3

249

3

31

3

110

4

31

3

39

5

24445

3

29

3

57

4

43

3

15

4

27