На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України користувачам доступні сервіси, які допомагають заощадити час та вирішити важливі питання онлайн.
Функціонал веб-порталу суттєво розширився за останні 5 років. Після авторизації за допомогою кваліфікованого електронного підпису доступні ключові онлайн-сервіси.
Перелік послуг, які доступні після авторизації:
- Оформлення електронного пенсійного посвідчення. Подати заявку можна через веб-портал ПФУ, а після опрацювання документ стане доступним у мобільному застосунку «Дія».
- Оцифрування трудової книжки. Можна самостійно завантажити сканкопію трудової книжки або додати записи вручну на веб-портал Пенсійного фонду України. Після цього дані про трудову діяльність будуть внесені до реєстру застрахованих осіб.
- Електронний лікарняний. Система автоматично передає дані від лікаря до роботодавця та Пенсійного фонду України, що прискорює процес виплат.
- Подання заяви про добровільну участь у пенсійному страхуванні. Це простий спосіб здійснювати добровільні страхові внески для збільшення пенсійних виплат у майбутньому.
- Подання заяви на отримання житлової субсидії або пільги на оплату житлово-комунальних послуг. Для призначення житлової субсидії або пільги можна подати заяву та необхідні документи або скористатися спрощеною заявою в один клік за експериментальним проєктом.
- Заява на призначення, перерахунок, продовження страхової виплати. Потерпілі на виробництві або члени їх сімей, які мають право на страхові виплати, можуть подати відповідну заяву онлайн.
- Для ветеранів війни на веб-порталі втілено можливість подання заяви про взяття на облік і надання пільг за експериментальним проєктом. Окрім самого ветерана, подати спрощену заяву на призначення пільг можуть члени його родини.
- Для внутрішньо переміщених осіб запроваджено сервіси подання заяви на субсидію, на найм житла та про участь у програмі «Прихисток».
Джерело: ПФУ
Читайте більше:
Які сервіси на вебпорталі Пенсійного фонду України доступні без авторизації у 2025 році