
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Так, дійсно в Законі про захист прав споживачів нюанси розрахунку 14 днів у разі інтернет торгівлі не прописані.
Згідно з ч. 1 ст. 14 Закону України від 12.05.1991 №1023-XII «Про захист прав споживачів» споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
У разі інтернет торгівлі днем купівлі товару фактично є дата його отримання, зокрема, від поштового перевізника. Тобто 14 днів слід рахувати з дня наступного за днем отримання товару.
Якщо покупець відправив товар на 14-й день, і це підтверджується документами перевізника, такими як експрес-накладна, то вважається, що покупець виконав свої зобов'язання щодо дотримання строків повернення. Час доставки товару до продавця не враховується, оскільки покупець діяв у межах встановленого законодавством терміну.
Отже, навіть якщо доставка після відправлення зайняла ще 2 дні, це не вважається перевищенням 14-денного терміну, оскільки головним критерієм є дата відправлення товару покупцем.
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Передплата, післяплата та повернення товарів: як правильно відобразити у чеках РРО / ПРРО
Відео на тему:
Як провести через РРО повернення товару
Повернення товару, сплаченого карткою: як готівкою повернути кошти



















