
Які нові можливості для користувачів з’явились у вдосконаленому сервісі «Мої звернення» на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України?
В особистому кабінеті користувача додано можливість пошуку звернень за окремими параметрами:
- по даті звернення;
- типу звернення;
- статусу обробки звернення.
Щоб скористатись сервісом, потрібно виконати наступні дії:
1) авторизуватися на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), Дія. Підпису або BankID (ID.GOV.UA) та натиснути кнопку «Увійти»;
2) на панелі ліворуч обрати та натиснути розділ «Мої звернення»;
3) визначити параметри пошуку звернення:
- зазначити необхідну дату, скориставшись піктограмою «Календар», або відредагувати числові значення;
- вказати тип звернення, обравши необхідний з випадаючого переліку;
- обрати статус обробки звернення, за яким бажаєте здійснити пошук.
Після внесення необхідних параметрів потрібно натиснути кнопку «Пошук», і система покаже наявні в користувача звернення, які відповідають запитуваним параметрам.
Джерело: ПФУ
Читайте більше:
На вебпорталі електронних послуг ПФУ удосконалено сервіс «Мої звернення»
Як дізнатися про результати оцифрування трудової книжки
Як внести або змінити дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ
Довідки ОК-5 та ОК-7: як їх отримати через ПФУ та Дію
Як ПФУ дізнається про сплачений ПДФО, єдиний податок та військовий збір



















