В особистому кабінеті користувача додано можливість пошуку звернень за окремими параметрами:
- дата звернення;
- тип звернення;
- статус обробки звернення.
Щоб скористатись сервісом, потрібно виконати такі дії:
Крок 1. На вебпорталі електронних послуг ПФУ авторизуйтесь за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), Дія.Підпису або BankID (ID.GOV.UA) та натисніть кнопку «Увійти».

Крок 2. На панелі ліворуч оберіть та натисніть розділ «Мої звернення».

Крок 3. Визначте параметр пошуку звернення:
- зазначте необхідну дату, скориставшись піктограмою «Календар», або відредагуйте числові значення:

- вкажіть тип звернення, обравши необхідний з випадаючого переліку:

- оберіть статус обробки звернення, за яким бажаєте здійснити пошук:

- після внесення необхідних параметрів натисніть кнопку «Пошук».

У результаті пошуку система покаже всі наявні в користувача звернення, які відповідають запитуваним параметрам.

Щоб здійснити пошук всіх наявних у користувача звернень до органів ПФУ, під час формування пошукового запиту потрібно вказати максимальний часовий параметр та залишити порожніми поля фільтра «Тип звернення» і «Статус обробки звернення».
Джерело: ПФУ
Читайте більше:
Як внести або змінити дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ
Як отримати довідку від ПФУ з QR-кодом: покроковий алгоритм
На вебпорталі електронних послуг ПФУ реалізовано сервіс «Моя ідентифікація»
Вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України став більш інклюзивним
На порталі ПФУ з’явився автоматичний розрахунок страхового стажу для лікарняних




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…