
👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Так, якщо оплата надійшла однією сумою, необхідно скласти одну податкову накладну (ПН) на всю суму у розрізі двох договорів.
Відповідно до пункту 201.7 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на рахунок у банку чи небанківському надавачу платіжних послуг як попередня оплата (аванс).
Державна податкова служба у своїх роз'ясненнях зазначає, що складання двох або більше податкових накладних у разі отримання попередньої оплати товарів/послуг однією сумою або при одноразовій поставці товарів/послуг суперечить нормам ПКУ. Така практика ускладнює ідентифікацію операцій, що може призвести до відмови у віднесенні сум ПДВ до податкового кредиту покупцем, оскільки податкові накладні не відповідатимуть первинним документам.
Отже, у вашому випадку, якщо покупець здійснив оплату однією сумою із зазначенням рахунків у призначенні платежу, правильним буде складання однієї податкової накладної, яка відображає всю суму платежу з деталізацією по двох договорах.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Реєстрація ПН та РК – 2025: строки, штрафи
Виправлення помилок у податкових накладних
Дві оплати в один день: скільки податкових накладних зареєструвати
Один платіж за кілька рахунків: скільки податкових накладних складати




















Коментарів поки немає
Почніть розмову…