В приватній частині Електронного кабінету в меню «Система електронного адміністрування ПДВ» платник має доступ до інформації з системи електронного адміністрування ПДВ, а саме:
- реєстру операцій,
- реєстру транзакцій,
- інформації про суму перевищення.
За допомогою опції «Реєстр транзакцій» користувачі Електронного кабінету отримують перелік всіх операцій, пов’язаних з електронним рахунком у системі електронного адміністрування ПДВ (далі – електронний рахунок), в тому числі інформацію про тип транзакції (зарахування коштів, списання коштів тощо), загальну суму поповнення електронного рахунку, списання коштів з електронного рахунку, суму всіх кредитових оборотів по електронному рахунку, заборгованість, актуальний залишок коштів на електронному рахунку.
На запит платника податку йому шляхом надсилання електронного повідомлення надається інформація про рух коштів на його рахунках у системі електронного адміністрування податку (абз. 3 п. 200-1.5 Податкового кодексу України).
Як отримати інформацію щодо залишку коштів на електронному рахунку
- Через Електронний кабінет/меню «Система електронного адміністрування ПДВ»/опція «Реєстр транзакцій».
- Шляхом подання, за допомогою програмного забезпечення для подання податкової звітності в електронній формі засобами телекомунікаційного зв’язку, сервісного запиту J1302301/F1302301 «Запит щодо отримання реквізитів електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку».
- Отримати у відповідь витяг J1402301/F402301 «Витяг про реквізити електронного рахунку та інформації щодо залишку коштів на такому рахунку».
Джерело: ДПС
Читайте більше:
ПДВ 2025: ставки, строки сплати, адміністрування та відшкодування
Податкова декларація з ПДВ із додатками: інструкція заповнення
Нюанси повернення надміру сплаченого ПДВ
СЕА ПДВ: як повернути надміру сплачені кошти на рахунок платника