Зразок Акта про відсутність працівника на роботі
Відсутність працівника на роботі понад 3 години може бути зафіксована роботодавцем відповідним актом, підписаним щонайменше трьома особами, наприклад, представником кадрової служби, безпосереднім керівником та юристом.
Оформлювати такий акт потрібно у день відсутності працівника, вказавши у ньому таку інформацію:
- дату складання акту;
- час відсутності працівника;
- місце роботи, яке обіймає працівник;
- короткий опис ситуації.
Документ складається у довільній формі.
Довго шукаєте необхідний документ або його зразок? Наш Консультант по документах вже готовий допомогти! Раптом не знайшли потрібного – сміливо замовляйте підготовку потрібного шаблону або зразка документа
Джерело: 7eminar
Шаблони та зразки документів:
Акт про відсутність працівника на роботі
Читайте більше:
Як звільнити відсутнього працівника
Оформлення та оплата відсутності працівника у зв’язку з відвідуванням ТЦК та СП