Акт про відсутність працівника на роботі

Підготували для вас зразок акта про відсутність працівника на роботі

Зразок Акта про відсутність працівника на роботі


Відсутність працівника на роботі понад 3 години може бути зафіксована роботодавцем відповідним актом, підписаним щонайменше трьома особами, наприклад, представником кадрової служби, безпосереднім керівником та юристом.


Оформлювати такий акт потрібно у день відсутності працівника, вказавши у ньому таку інформацію:


  1. дату складання акту;
  2. час відсутності працівника;
  3. місце роботи, яке обіймає працівник;
  4. короткий опис ситуації.


Документ складається у довільній формі.

Довго шукаєте необхідний документ або його зразок? Наш Консультант по документах вже готовий допомогти! Раптом не знайшли потрібного – сміливо замовляйте підготовку потрібного шаблону або зразка документа

Джерело: 7eminar


Шаблони та зразки документів:


Акт про відсутність працівника на роботі


Читайте більше:


Як звільнити відсутнього працівника

Оформлення та оплата відсутності працівника у зв’язку з відвідуванням ТЦК та СП

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇