Чи потрібно подавати кадрові накази до ПФУ, якщо інформація вже подається у Додатку Д5

Чи потрібно затягувати накази до ПФУ? Ми подаємо Додаток 5 Податкового розрахунку. Можливо цього достатньо? Якщо потрібно, то це стосується і ФОП також?


👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь 🕵️:


Дані електронної трудової книжки за поточний період формуються на підставі Додатку Д5 Податкового розрахунку.


Наповнення електронної трудової книжки (а по суті реєстру соціального страхування) відбувається шляхом внесення поточних даних на порталі ПФУ, з об’єднаної звітності та інших джерел. А за періоди до червня 2021 року усі дані паперових трудових книжок будуть враховані в електронній трудовій книжці після завершення роботодавцем процесу передачі копій паперової трудової книжки через портал ПФУ.


На даний час відомості про прийняття, переведення та звільнення наповнюють електронну трудову книжку з об’єднаної звітності (додаток Д5), яка подається роботодавцем. Передавати копії кадрових наказів до ПФУ не потрібно. Це стосується усіх роботодавців і ФОПів також.


Роз’яснення ПФУ з цього питання за посиланням.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».

Джерело: 7еminar


Читайте більше:


Оцифрування паперової трудової книжки

Сканування паперової трудової книжки: хто, коли та за яких умов

Оперативні відомості про трудові відносини через портал ПФУ: як подати

Місячний Податковий розрахунок з ПДФО, ЄСВ та військового збору: як заповнити

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Залишились лічені дні!

Отримати
Акційні ціни + подарунки