👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь 🕵️:
Дані електронної трудової книжки за поточний період формуються на підставі Додатку Д5 Податкового розрахунку.
Наповнення електронної трудової книжки (а по суті – реєстру соціального страхування) відбувається шляхом внесення поточних даних на порталі ПФУ, з об’єднаної звітності та інших джерел. А за періоди до червня 2021 року усі дані паперових трудових книжок будуть враховані в електронній трудовій книжці після завершення роботодавцем процесу передачі копій паперової трудової книжки через портал ПФУ.
На даний час відомості про прийняття, переведення та звільнення наповнюють електронну трудову книжку з об’єднаної звітності (додаток Д5), яка подається роботодавцем. Передавати копії кадрових наказів до ПФУ не потрібно. Це стосується усіх роботодавців і ФОПів також.
Роз’яснення ПФУ з цього питання за посиланням.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Оцифрування паперової трудової книжки
Сканування паперової трудової книжки: хто, коли та за яких умов
Оперативні відомості про трудові відносини через портал ПФУ: як подати
Місячний Податковий розрахунок з ПДФО, ЄСВ та військового збору: як заповнити