Реорганізація підприємства: чи потрібно оформлювати переміщення працівників та подавати відомості до ПФУ

Наша організація реорганізується із державної установи у державне некомерційне підприємство (код ЄДРПОУ залишається таким самим). Чи потрібно робити наказ на переміщення співробітників, у котрих не змінились назва відділення і посада? Чи подавати оперативні відомості до ПФУ?


👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:


У разі реорганізації підприємства (злиття, приєднання, поділу, виділення, перетворення) дія трудових договорів працівників продовжується.


Якщо у працівників не змінюється ні посада, ні відділ, не потрібно оформляти переміщення, чи переведення.


Дія трудового договору продовжується, це передбачено частиною четвертою статті 36 Кодексу законів про працю України. Вона зазначає, що при реорганізації підприємства трудові відносини з працівниками зберігаються. Тому працівників не потрібно звільняти, чи переводити.


Записи про зміну назви організації вносяться до трудових книжок працівників (на вимогу, якщо трудові зберігають на руках) відповідно до пункту 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 №58.


Також відповідні зміни потрібно внести до особових карток працівників (типова форма П-2): закреслити попередню назву, поруч (або зверху) зазначити нову повну назву організації або проставити штамп із назвою організації.


Відомості про зміну назви організації слід внести і до особових справ працівників: зазначити нове найменування на обкладинках особових справ та внести необхідні відомості до доповнень до особового листка з обліку кадрів.


Якщо будете оформляти переміщення на нове робоче місце, чи в інший підрозділ, або переведення, тоді обов’язково подаємо оперативні відомості.


👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум» або «Преміум ПРО».


Джерело: 7еminar


Шаблони та зразки документів:


Особова картка працівника


Читайте більше:


Через реорганізацію ДПС подавати заяву за ф. №20-ОПП не потрібно

Реорганізація підприємства: як не загубити податки, ліміти й електронні підписи

ФОП після скасування Господарського кодексу: перейменування чи реорганізація

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Залишились лічені дні!

Отримати
Акційні ціни + подарунки