👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
При укладенні трудового договору згідно ст.24 Кодексу законів про працю (далі – КЗпП) громадянин зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з Держреєстру (довідку ОК-5 або ОК-7), також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документи, що підтверджують право на пільги, про стан здоров'я, відповідний військово-обліковий документ та інші.
Таким чином, працівник має подати відомості з Держреєстру, щоб роботодавець міг переконатись, що у працівника немає іншого основного місця роботи.
Якщо це перше робоче місце працівника, то трудову книжку заводять за його бажанням. Наразі немає обов'язку мати паперові трудові книжки. В електронному реєстрі ПФУ по працівнику буде формуватись електронна трудова книжка за даними звітів роботодавця (з Додатка 5 Об'єднаного звіту).
При прийнятті на роботу обов'язково направляйте повідомлення про прийняття в ДПС до початку роботи працівника (ст.24 КЗпП).
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Читайте більше:
Як ФОПу легко подавати звіти за найманих працівників
Виправлення в трудовій книжці: загальні правила та зразки
Оперативні відомості про трудові відносини через портал ПФУ: як подати
ФОП і наймані працівники: обмеження, алгоритми оформлення, кадрові документи
Лише раз на рік, до Дня бухгалтера й аудитора: спеціальні ціни та грандіозні розіграші! Дізнатись більше