👆 Таке питання надійшло до сервісу «Особистий Консультант», наші експерти ретельно працювали над ним та надали вичерпну відповідь🕵️:
Ведення Журналу обліку листків непрацездатності законодавством не передбачено.
Згідно зі статтею 739 Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Мін’юсту від 12.04.2012 № 578/5, журнали реєстрації листків непрацездатності зберігають в організаціях три роки після закінчення журналу.
Однак на законодавчому рівні відсутня вимога вести такий журнал. Журнал доцільно вести на підприємствах з великою кількістю працівників, щоб уникнути конфліктних ситуацій щодо термінів розгляду лікарняних.
ФОП має самостійно визначитися потрібен йому такий журнал чи ні.
Зразок журналу: Журнал обліку листків непрацездатності.
👌 Сервіс «Особистий Консультант» – це письмові безлімітні швидкі відповіді (від 15 хвилин) на професійні питання. Отримайте доступ до сервісу, оформивши передплату у пакетах «Професіонал», «Преміум».
Джерело: 7еminar
Статті на тему:
Лікарняні: призначення та виплата допомоги
Лікарняні для ФОП: як отримати страхові виплати від ПФУ
Зміни в Порядок розрахунку для лікарняних і декретних 2025
Поважні причини для виключення днів з розрахунку лікарняних 2025
Види помилок при розрахунку лікарняних і декретних: як їх виправляти
Лише раз на рік, до Дня бухгалтера й аудитора: спеціальні ціни та грандіозні розіграші! Дізнатись більше