Казначейські рахунки: оновлені форми заяв і порядок закриття

Міністерство фінансів України внесло низку важливих змін до порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Казначейства. Нововведення спрямовані на уточнення термінології, удосконалення процедур обліку бюджетних і небюджетних рахунків, а також оптимізацію процесів взаємодії клієнтів із Казначейством

Затверджено:


  1. Наказ Міністерства фінансів України від 07.05.2025 №𝟮𝟰𝟬 «Про внесення змін до Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 21.052025 за №783/44189
  2. Наказ Міністерства фінансів України від 23.05.2025 року №𝟮𝟳𝟮 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 07 травня 2025 року № 240», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27.05.2025 за №815/44221.


Наказами запропоновано внести зміни до Порядку в частині:


  1. уточнення визначення терміну «рахунки зі спеціальним режимом використання» в частині віднесення до таких рахунків не тільки небюджетних рахунків розпорядників бюджетних коштів, а небюджетних рахунків інших клієнтів, до яких належать одержувачі бюджетних коштів, підприємства, установи, організації;
  2. доповнення положенням щодо процедури відкриття бюджетних рахунків для відображення в обліку виконання місцевих бюджетів гривневого еквівалента надходжень іноземної валюти, що зараховуються на валютні рахунки місцевих фінансових органів;
  3. доповнення процедури закриття рахунків положенням про подання клієнтами до органів Казначейства переліку рахунків, що закриваються;
  4. зміни назви Порядку подання повідомлень про відкриття / закриття рахунків / електронних гаманців платників податків у банках, інших фінансових установах, небанківських надавачах платіжних послуг / емітентах електронних грошей до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 13.12.2023 №968;
  5. уточнення форм Заяв про відкриття рахунків та закриття рахунків (додатки 5 та 12), шляхом доповнення позицією «зворотний бік документа», де проставляються відмітки органу Казначейства, уточнення назви Національного класифікатору України, затвердженого наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 № 457, а також Інформації про кваліфіковані електронні підписи та кваліфіковану електронну печатку (додаток 10) в частині заміни слова «термін» словом «строк».


Джерело: Департамент фінансів Сумської обласної державної адміністрації

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇

Консультація
Трудові книжки
04.09.2025

Низький відсоток оцифрованих трудових книжок: що робити роботодавцю, якщо отримали лист від ПФУ

Отримали лист від ПФУ щодо низького відсотка відсканованих ТК працівників. Почали з'ясовувати через веб-портал ПФУ в кого є оцифровані ТК, в кого немає. Конкретно інформації такої немає, але ПФУ формує Відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб. Ці Відомості звіряємо з даними фізичної ТК. Питання 1: якщо Відомості повністю збігаються з записами в ТК, чи потрібно завантажувати скани ТК на портал ПФУ? Питання 2: якщо бачимо, що в Відомостях немає інформації про прийняття на роботу за попереднім місцем, а є тільки звільнення, які мають бути наші дії? Питання 3: якщо працівник самостійно відсканував ТК та передав у ПФУ, а деякі записи не збігаються з Відомостями, що робити?