Контакт-центр ДПС: найпопулярніші питання платників та статистика звернень

Податківці розповіли, які засоби зв’язку найбільше полюбляють платники податків для звернень із запитаннями. Крім того, в ДПС України перелічили найгарячіші теми для запитів від платників

У січні – березні 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на понад 332,5 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб.


При цьому, до органів ДПС:


  1. 284,5 тис. звернень надійшло телефоном;
  2. 45,8 тис. звернень – у чатах месенджерів;
  3. 2,2 тис. звернень – електронною поштою.


Найчастіше платники питали про:


  1. податок на доходи фізичних осіб;
  2. військовий збір;
  3. єдиний внесок на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування;
  4. єдиний податок;
  5. порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій;
  6. стан обробки електронної звітності;
  7. запис до Центрів обслуговування платників.


Податківці нагадують, що відповіді на питання користувачі також можуть самостійно знайти у Базі знань. Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Це – зручний онлайн-ресурс із готовими відповідями на популярні запитання. Скористатися нею можна у будь-який час.

У січні – березні 2025 року Базу знань переглянули майже 1,3 млн разів.

Вона постійно оновлюється:

через зміни в законодавстві за три місяці 2025 року оновлено 485 відповідей і обмежено термін дії 499.

Джерело: ДПС

Отримуйте щодня свіжі новини та корисні подарунки 🎁👇